Patek Philippe only (Deel 2)

Yes die is prachtig, op een gtg, property of a (young) lady:

.

En een kleine toegift. Open link en geluid hard aan want het was een beetje rumoerig :beers:

Een absolute favoriet, ware het niet dat de 3450 dan net iets handiger is :wink:
Dus als ik de keuze heb de 3450

Nou goed, het wordt tijd dat ik zelf die kant op ga. :grin:

15 likes

Ja écht doen, je weet niet wat je meemaakt. En bovendien, als je in Genève rondloopt, word je er continu aan herinnert dat je in het horloge Walhalla bent.

1 like

Ja let’s go! Ik wil er ook wel weer eens naartoe.

Overigens, voor iedereen die naar het museum wil gaan, en de uitnodiging die bij je Patek zit niet wilt gebruiken, hier een dikke tip:

Gaan eerst even langs de Patek salon op Rue de Rôhne (dat is sowieso de moeite waard), geef aan dat je naar het museum wilt en je krijg je gratis kaartjes.

Is toch weer 20CHF in de pocket.

Ik bedoel, die Patek betaald zichzelf niet hè!

15 likes

Een kaartje is 10 CHF. Dat is toch wel ultiem Nederlandse zuinigheid: Rolex en Patek Philippe horloges, dure sportauto en een paar knaken willen besparen op een kaartje :stuck_out_tongue_winking_eye:.

No offense overigens, ik doe ook gewoon boodschappen bij de Lidl, anders kan ik de hobby onmogelijk bekostigen :joy::joy:

7 likes

Dit is gewoon goed consumentenadvies dat je hier gratis en voor niets krijgt :sunglasses:

Mijn vrouw (en kinderen) waren ook mee :sunglasses:.
Ik bedoel, dan heb je toch weer één Zwitsers pilsje bespaard.

En inderdaad het geld moet toch ergens vandaan komen hè!

3 likes

In het blauw zetten :money_mouth_face:

4 likes

:joy:

1 like

Echte tip i.p.v. bedelen om kaartjes:
Neem een gids.
Ruim te voren reserveren, is bepaald niet gratis maar iedere cent waard!

2 likes

Oh, ik wist niet dat die van mij nep was.

Maar gelukkig hebben we een echte connoisseur in ons midden. Dank dat je de tijd neemt om ons daarin te begeleiden :heart:

2 likes

Dank voor de tip. Die had ik nog niet eerder gezien.

24 likes

:kissing_heart:

Dit is wel echt mijn favoriete horloge momenteel.

19 likes

Ook niet lelijk

10 likes

De 2584 is weg en ervoor in de plaats is een 3445G. Deze band draagt echt heerlijk.

20 likes

Vet! 3445 noemde ik een tijdje terug als een van mijn favorieten. Die kasten zijn zo solide gebouwd. Is ook te zien aan de hoeveelheid exemplaren waarvan de wijzerplaten nog piekfijn zijn. Door de dikte voelen ze ook een stuk moderner. Heel anders dan je 2508

1 like

Ja dat herinner ik me nog. En dit voelt zeker anders dan de 2508 en daarom kan het mooi naast elkaar. Dit is inderdaad een stuk moderner en met deze atypische band ook weer eens wat anders. Veel minder overlap dan met de 2584 en een heel leuke bolling.

2 likes

Oh van harte proficiat. Vet!

1 like

Dankjewel!

1 like

Gisteren bij Onschatbare Waarde een Patek Philippe Gondolo gezien.

Was op slag verliefd…wat een adembenemende schoonheid.

12 likes