Patek Philippe only

Hahaha, ik begreep m al hoor! Maar alles subjectief he. Ik heb m liever om dan een fleurier ofzo😃

Toen ik deze overwoog, liet je al merken dat je m niet in balans vond. Ik snap dat niet echt. Redelijk wat perpetual modellen hebben ook de subdials niet op één lijn met midden. Maar die zijn wss wel ok, omdat ze 100k of meer zijn. Deze is compleet symetrisch. En er gebeurt wat op de plaat. Ik vind die saaie platen minder. Datumvenster van volgende type is netter en mooier geplaatst, maar heb afkeer van “droevige” mondje als ie onder de subdials zit, die ik dan als “ogen” zie. En wilde graag de eerste referentie van de AC, omdat dat de eerste AC ooit en ook de eerste van deze reeks is.

Rest mij nog dat ik een hekel heb aan negatieve reacties op NA’s, helemaal als ze komen van personen die vaak laten blijken dat anderen maar plebs zijn die niet weten hoe t heurt.

Goedenavond!:smiley:

9 likes

Kleine geneugten des levens… :smiley:

1 like

Ik vind hem prachtig, zowel van voor als achter :wink:
Romeinse cijfers die deels gevuld zijn met lichtgevend materiaal zijn ook erg bijzonder!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge! Daar ga je een hoop plezier van hebben.

Maar…

het is toch prima als andere een mening hebben? Het is absoluut niet vervelend bedoeld, iedereen vind gewoon wat anders mooi. Persoonlijk vind ik het wel fijn, juist die discussie is leuk en geeft verschillende inzichten. Jou horloge wordt er voor jou niet minder mooi op hoor.

Geniet van je horloge!

2 likes

Mening is prima, daarom geef ik hem ook;-)
Alleen bij een NA, mwah

4 likes

:joy:

I see/understand what you did there…:ok_hand:

1 like

Eens, laat mensen lekker genieten van hun NA :smile:

1 like

No worries, genieten gaat lukken! Top klok!

2 likes

Gaaf man, deze NA heb ik gemist.
Alles in 1.
Lume zal ook wel mooi zijn, misschien even foto :grinning:

32 likes

De Maai !

Blijft één van de mooiere horloges, jammer dat die zo gehypet is.

Ja, een van de redenen dat het horloge meer tijd doorbrengt in een kluis dan gedragen wordt. Ik vind dat jammer, toen ik het horloge 11 jaar geleden kocht droeg ik het horloge frequenter. Duidelijk een minpunt van onze Instagram maatschappij.

3 likes

18 likes

Heel gaaf!

Kon niet kiezen.

26 likes

@youngwatchenthousiast, hoe zegt de jeugd dat tegenwoordig? :wink:

2 likes

Verkeerde topic geopend dan. Ikzelf vind Vostok, Brunmomtagne en talloze andere merken oninteressant. Maar die topics open ik dan ook niet. Ook niet om te zeggen dat ik er niks mee heb.

5 likes

Weird flex but ok.

2 likes