Patek Philippe only

Tijdens het wachten bij de garage ben ik op zoek gegaan naar het “Patek Philippe only” topic, wat ik niet heb kunnen vinden. Omdat ik vanzelfsprekend ontzettend benieuwd naar mede Patek liefhebbers, neem ik het initiatief om dit topic te openen.
Hierbij start ik met mijn Patek Philippe Complication in roodgoud met bordeauxrode crocoband. Heeft een powerreserve, datum en maanstand.

Patek Philippe is voor mij sinds ik een klein mannetje was al de ultieme droom. Mijn vader las altijd de Economist die volstond met Patek reclames en ondanks dat hij nooit wat met horloges heeft gehad, liet hij mij de reclames altijd zien! Met name de slogan is altijd blijven hangen: you never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation. Deze Patek is daarom echt een dream come true voor mij!

97 likes

Misschien kun je ze hier vinden :wink:

5 likes

Zal je waarschijnlijk niet ontgaan zijn. Maar er is geen Patek topic omdat dit een Rolex forum 2.0 aan het worden is.:fearful:

15 likes

Ach, is ook wel begrijpelijk. Rolex is eenmaal een merk met de meeste liefhebbers en verzamelaars denk ik.
Maar dan is het maar goed dat ik wat “vernieuwends” breng dus😜

10 likes

Ach er is ook nog een klein speedmaster gedeelte…

4 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Ja en niet zo’n beetje ook. Prachtig uurwerk met microrotor! :blush::blush::blush:

Gaaf dat je zo’n fancy ding met de matchende trainingsbroek draagt!

719E8F06-44E0-4086-9E82-9B7AF7238192

Patek maakt mij een beetje boos. Is dit een vintage? Ik zou dit niet kunnen accepteren van zo’n merk.

19 likes

Niet een hele oude. Komt uit 2000.

2 likes

Dat heb je goed gezien. Dat is idd jammer van zo’n mooi horloge!:grimacing:

1 like

Show die patek a sah was een betere titel geweest :laughing:

19 likes

Haha dat is van zo’n filmpje op YouTube dumpert toch? Komt mij bekend voor :joy:

2 likes

Het zou inderdaad verboden moeten worden om een trainingsbroek te dragen op je vrije dagen.

3 likes

Slechte dag gehad Kasper?
Hier een Rolex :sunglasses:

31 likes

Lekkere Rolex hoor

1 like

,
lekker hoor…

38 likes

Kijk eens aan, dat is een echte zwaargewicht!

2 likes

Once seen, can never be unseen…Of misschien blijkt deze echt goud waard, net als een postzegel met een foutje…

Heeft er al iemand gezegd dat er ook hele actieve Grand Seiko draadjes op dit forum zijn? Niet alles gaat over Rolex.

1 like

En de mijne!

91 likes

Ben ik nou de enige die zich niet kan voorstellen dat Patek zo’n afgeraffelde plaat kan produceren? Van de uitlijning, de simpele wijzers tot de bizarre datum nummers (31 direct naast 1). Ik heb geen verstand van die high end horloges maar dit ziet er niet uit.

9 likes

Over welke plaat heb je het nu precies?

Ah! Ik zie het van die gouden hierboven