Patek Philippe only

Op de een of andere manier komt t ooknovet als een redelijk sportief horloge. Komt wellicht door de witte wijzers.

Zo true. Net te groot voor om de pols in elk geval.

Heb je met deze minder last van. :joy:

18 likes

Hij staat een maandje verkeerd…

1 like

Nou je het zegt. :sweat_smile:

Morgen maar even aanpassen :smiley:

1 like

Knaller!!!

1 like

Heeft iemand die nieuwe modellen van Patek al gezien? Ik zag ze ergens voorbij komen. Geen idee of dat gelekt kan zijn.

1 like

Pics or it didn’t, Brickie.

1 like

:kissing_heart:

1 like








10 likes

Niet heel inspirerend. Die annual calendar met baguettes en de blauwe fume plaat uit de 5205 spreekt me wel aan, maar is ook weinig vernieuwend en meer een mash-up van twee al bestaande horloges.

1 like

En is het niet ook allemaal nogal aan de ‘grove’ kant?
Waar blijft dat mooie fijne werk in zoiets als 36 tot 38mm…eeuwigdurende kalender.
Én ratrappante, met een maantje oid :partying_face:

3 likes


tenor

17 likes

Koop dan!

2 likes

:kissing_heart:

1 like

ik vind ze toch wel mooi :ok_hand:

Die worldtimer date is prachtig.

3 likes

Wie had gedacht dat het grote Patek in 2024 het meeste uitpakt met spijkerstof bandjes :joy:

Ter verdediging, heb ik veel rare handcraft collectie stukken voorbij zien komen en is dat iets dat ik alleen maar kan aanmoedigen en waarderen. Ik hoop dat Patek steeds meer die kant op kan/durft te bewegen.zou mooi zijn als de verkopen van nautilus en aquanaut de rare hand crafts financieren, zoals bij Porsche de SUV’s de 911 in leven houden.

2 likes

Die handcraft is echt geweldig mooi gedaan. Hoewel ik t nooit zou kopen

De Ellipse is terug op gouden bracelet. Heel mooi!

9 likes

Die was ook al gelekt, samen met die perpetual calendar. Maar die had ik niet gepost.
Blijft wel een bijzonder model.