Patek Philippe only

Dit is de real deal maar je gaat er geen geld op verdienen he (zeg het maar vast)

37mm past wel bij je pols

5 likes

Ach al verlies ik er op, als ik dit horloge kan betalen dan heb ik denk ik weinig financiële zorgen meer :rofl:

1 like

Ik vind deze teveel blind

Voor Nederlanders misschien niet relevant maar leuk als weetje:

Tiffany’s is in het proces om overgenomen te worden door LVHM (wel/niet/nu weer wel) en er zijn behoorlijk wat speculaties over wat dat voor de Tiffany stampt dials betekend.
Als kleine klap op de vuurpijl heeft Kelly Yoch (dé persoon die allocaties deed van Tiffany Pateks) op IG bekend gemaakt dat ze opstapt. In de Patek wereld een redelijke aardverschuiving!

De speculaties gaan nu helemaal los natuurlijk. Gaat LVMH het eigen merken (Bulgari, Hublot, Tag Heuer) komen die ze gaan laten stempelen door Tiffany’s ? Stapt Patek na 166 jaar uit een samenwerking? Wat gaat dat voor T-stampt dials prijzen betekenen?

Leuk om van afstand te bekijken

4 likes

https://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7676070&rid=12189#msg_7676070

Ze zijn er uit. Witte rook! :slight_smile:

1 like

Zozo.
Krijg je nu voortaan een LV-petje bij aankoop van je Tiffany-Patek/Rollie

2 likes

AAAAaaaaaaaaaaahhhhhh, now I want to know !! :smiley: :smiley:

6 likes

Nog 1 weekje wachten…

Ja, ik sta ook wel bekend om mijn geduld ! :joy:

3 likes

Welk nieuwtje zullen ze gaan onthullen?

Het e-mailtje vertelt je alles wat ieder ander weet denk ik :slight_smile:

Maar ze waren iets aan het maken, en het heeft met familie te maken. Dus een horloge met flink wat heritage gok ik. Oud klassiek model misschien wat veel mensen willen hebben?

Of misschien waren ze een toekomst bestendig iets aan het maken. Samenwerking of opkoop door een andere partij?

reveal.patek.com
:facepunch: :facepunch:

6 likes

Ik ben niet al te vaak gecharmeerd door Patek, maar deze is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Honderdmiljoenduizend euro en dan nog niet voor elkaar krijgen dat de secondenwijzer op de streepjes beland ipv ertussen (dead beat seconds) :unamused:

Kijk maar eens naar het openingsfilmpje en dan naar de tikkende secondenwijzer :smile:

5 likes

Inderdaad zeg; en niet zomaar ernaast :grimacing: :laughing:

1 like

Nope,echt precies tussen de streepjes. :smile:

1 like

Ik zeg: Grand Seiko 9F quartz uurwerk, twin pulse, anti backlash, en altijd strak uitgelijnd op de seconde!

Maar ze maken mooie aankondigingen bij Patek. Ik ga vanavond eens kijken wat ze op Instagram hebben gezet.

1 like

4 likes

Uurwerktechnisch bijzonder fraai, maar wát een lelijk horloge zeg.

1 like

Brequet numerals eraf en ‘gewone’ cijfers erop die matchen met de rest van het horloge en het is perfect.
Maar aangezien ik nog steeeeeds niet gebeld ben door Theirry Stern voor mijn mening gaat dat niet gebeuren :joy:

Die dingen worden door Mr. Stern zelf gealloceerd dus die worden sowieso wel verkocht