Patek Philippe only

Interview met Thierry :slight_smile:

3 likes

Heeft de PP5196 nu eigenlijk een cashback die open kan? Ik kan daar helemaal geen pics van vinden en in de reviews zie je het ook niet. Weet iemand dat?

4 likes

Cashback op een Patek? Waar?

Oh, je bedoelt caseback… :slight_smile:

2 likes

Volgensmij is het gewoon een snap back case.

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=727309

2 likes

:man_facepalming:

Oeps, spellingscontrole denk ik haha

1 like

Ja ik denk het ook en dat komt ook wel terug.

Maar snap niet dat er geen foto’s van te vinden zijn of video’s…

Zie nu ook je foto erbij, maar dan zou je verwachten dat ze hem toch open doen in een review?

1 like

Zie dit voorbeeld van een geelgouden in een video:

Alleen doen ze hem inderdaad niet open want er zit geen scharnier ofzo, het is een reguliere snapback.

Hier is ‘ie open:

Nu snap ik de keuze van de niet-doorzichtige caseback ook… Uurwerk is prachtig afgewerkt, echt PP, maar een beetje klein…

3 likes

ahhh, ja ik was inderdaad al door die video gescrolled. Dacht al dat ik het had gemist.

Maar dat moet je dan inderdaad niet zien dat je hem even open doet om naar te kijken? Het is wel meer dat je de deksel er echt afhaalt. Dan is het uurwerk ook open en kan er stof ed in komen…

Naar mijn idee wel, er lijkt geen scharnier te zitten, het is echt zoals een reguliere snapback. Geen kijkraam dus en alles lijkt open te zijn dan ja. Mooi horloge wel!

1 like

Eens! Zowel over het mooie uurwerk als de grote.

Maar die snap caseback was even verwarrend!

Kijk eens rond 01:40, daar zegt deze unboxer het ook:

Bij een display caseback met een klep had je ook een scharnier moeten zien zitten:

Die heeft deze duidelijk niet.

4 likes

Thanks, inderdaad!

Ja.

Ik kende echt het fenomeen snap caseback niet zoals dat hier geïmplementeerd is. Ook een beetje een stomme feature. Nou ja, was nieuwsgierig en al even aan het zoeken. Thanks voor de input!

1 like

Wat een geweldige post van Patek op Instagram. Kijk vooral de subpagina’s met de geweldige computer gerenderde fly through filmpjes van wel 1 minuut. Patek maakt echt de beste instagram postings die ik ken.

https://www.instagram.com/p/CI8lUcdlKGA/?igshid=glgwxj4vyf39

3 likes

Als je deze filmpjes mooi vindt, moet je even op de site van Patek Philippe zelf kijken. Daar staan ze ook op, full screen👌🏻

1 like

Vind dit horloge heet heel tof, alleen het uurwerk vind ik minder.
Hierin had ik het mini-rotor uurwerk van patek willen zien.

1 like

Zonder Tiffany natuurlijk ook😁

5712 is smullen :yum:

Doe mij maar een RM :slightly_smiling_face:

1 like

Jij liever dan ik.

Vroeger had ik een baas ( nu een vrouw) Die had een gouden RM. Vind en vond het niks.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee. De kast is te groot.

16 likes