Patek Philippe only

Van de bank. Word gewoon bezorg. Het heeft een aantrekkingskracht op de doelgroep.
Om kort in te gaan op Floyd Mayweather; naast zijn boxcarriere heeft hij met zijn ‘The money team’ een soort van banen gecreeerd voor zijn vrienden en bekenden die samen met hem in nachtclubs en discotheken (betaald) komen en een ‘appearance’ doen. Wat neerkomt op: er komt muziek op, lamp op Floyd, hij zwaait, doet een koffertje open en gooit met stapels dollar biljetten. Prachtige show. Dat geld zit in een koffertje met een handboei vast aan de arm van een assistent. Hij staat er om bekend altijd minimaal $100.000 cash bij zich te hebben. Hij staat er ook om bekend dat hij niet 1 pagina van een Harry Potter boek kan voorlezen :joy: (50cent heeft hem ooit uitgedaagd). Zo, dat was m weer voor vandaag. Goed weekend allemaal

Uuhhmmm….
Even voor de duidelijkheid, het font (lettertype) is handgeschreven door een designer bij Patek.

Die platen worden gewoon gedrukt natuurlijk.

Het is niet zo dat iemand bij Patek al die platen handmatig zit te beschilderen :joy:.

13 likes

Hoe zou dat proces van bedrukken er uit zien?:sweat_smile:

Subdelta had laatst een filpmje op hun Instagram over het bedrukken van hun dials.
Geen idee of het proces hetzelfde is. Het zag er wel tof uit.
Geen zin om te zoeken dus dat mag je zelf doen :laughing:

Ok, ok vooruit:

Je vergeet een 0.

1 like

Nee hoor. Honderd duizend. In de koffer. Als ie op tour is met TMT

Dit lijkt nog op ambacht. Wanneer het bij Patek lopende band werk zou zijn, dan zou dat voor mij mind blowing zijn :flushed::exploding_head:

At any given time when he’s out and about, Mayweather will have thousands of dollars on his person. He keeps about $60,000 on him for light evenings, and claims he can fit $1 million in a hockey bag when he’s decides to roll deep.

Het ligt er blijkbaar aan wat de plannen voor de avond zijn :sweat_smile:

1 like

Hahaha geniaal!!
Ik wist dat hij wel die nachtclubs had, maar de andere feitjes hoor ik voor het eerst. Floyd ‘money’ Mayweather, die vlieger gaat wel op.

Overigens, zijn horloge collectie is niet mis. Wel verpest hij gigantisch veel horloges met de aftermarket diamonds. Moet zeggen, restwaarde maakt hem toch niet uit. Wel gigantisch zonde om zulke time pieces zo verpest te zien worden.
Ieder z’n ding…

Heel veel Hublot’s en in mijn bescheiden mening was een overgroot gedeelte al verpest bij het verlaten van de teketafel, nog voor productie.

3 likes

Ik denk dat het leeuwendeel van HF je mening over Hublots deelt.
Count me in.

2 likes

FTFY

Niets mis met Hublot

6 likes

Hmmm ik denk het niet. De afwerkingen, fijne details en uurwerken van Hublot maken het complete plaatje voor mij helemaal niks. Dit recente filmpje vat het goed samen

1 like

Persoonlijk ben ik altijd wel fan van zijn content en kan ik me er goed in vinden. Hij is zeker streng, dat wel. Over Rolex kan je hetzelfde zeggen in mindere maten naar mijn mening.

Nieuwe release!

De Patek Philippe 5905 in het staal op stalen band!

Gaan we alvast voor de boutiques slapen?

Hier de overige releases:

16 likes

Ik word er niet “hebberig” van en dat is meestal een slecht teken. Ongetwijfeld briljante uurwerken maar uiterlijk, nee.

4 likes

Die tweede zou ik in het echt weleens willen zien.

Vind ze alledrie mooi!

2 likes

de 2e + 3e vindt ik toch wel heel mooi
vind een worldtimer zowiezo mooi

1 like

Doe ze maar !

3 likes