Patek Philippe only

Jij hebt Steltman al lastig gevallen denk ik :crazy_face:

Ik vind de eerste de mooiste, want die zit wat meer onder de radar.

Steltman kom ik niet…

Ik ben heel blij met de relatie die ik heb met S&C, en die onderhoudt ik liever dan bij Steltman naar binnenlopen.
Ik wordt altijd heel goed behandeld bij S&C, of het nou Den Haag, Rotterdam of Amsterdam is, ik weet dat anderen S&C minder vinden, ik niet :smile:

2 likes

Pfff ik ben verliefd.

25 likes

Leg die naast een groene Nautilus, heerlijk koppeltje !

1 like

Misschien nog een groene Reverso erbij om het af te maken.

1 like

De band van de 5905 begrijp ik dus helemaal niks van. Beetje Citizen aan een PP geplakt. Maar over smaak valt niet te twisten.

Over smaak gesproken. Roze bom.

18 likes

Zit nu even te denken welke rapper in NL deze draagt :eyes:

1 like

Hahaha hij is niet van Lil Kleine :joy:

Ook niet van de 6… die draagt een 5980, en zit natuurlijk ook vast haha.

Ik ben toch stiekem benieuwd of dit nu objectief gezien mooi is, of dat het vooral mooi is omdat er Patek op staat.

8 likes

Oeh bijzonder goed op de hoogte inspecteur!:face_with_monocle:

Nee ook niet inderdaad :joy:

1 like

Objectief & mooi zijn geen combinatie :wink:

Exact dit. Je kán niet enkel Rolex, AP en PP mooi vinden hé, toevallig alle merken die met dikke premiums schuiven 🥲🥲

Dit gedrocht is niet om aan te zien toch :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Dat is waar. Ik bedoelde zonder naar het merk en of waarde te kijken.

Eigenlijk niet nee. Heel druk en veel te grote subseconds om maar eens wat te noemen. De band is ook lelijk overigens.

2 likes

Oke ik geef het op, geen idee wie deze draagt.

1 like

Schitterend horloge! :heart_eyes:

1 like

Ik hang het niet liever niet aan de ‘grote klok’ :drum::sweat_smile: deel het nog wel eens privé :ok_hand:

:joy::joy::lemon:

1 like

hoewel ik je kritische zelfreflectie hier waardeer… geloof ik niet dat ‘objectief mooi’ bestaat :slight_smile:

Ik heb zelf ook niet aan dit model kunnen wennen (overigens ook niet voor kunnen sparen :smiley: ). Ik vind de drie windows nogal gezocht en niet zo harmonieus. De chronograaf niet zo functioneel.

maar… dat groen is wel cool en denk dat in real live het toch wel overtuigd :slight_smile: