Patek Philippe only

Ik weet wel dat Patek niet meer garandeert dat het horloge waterproof is als er pitjes / deukjes in de kast zijn.

1 like

Bij de rdw mag je van een auto 1 van de 3 onderdelen (aandrijflijn, chassis, koetswerk) vervangen, en dan beschouwen ze hem nog als dezelfde auto. Handig voor belastingvrijstelling van je oude Mercedes G klasse.

Zou Patek ook zo naar een horloge kijken? Kast, band en uurwerk? Of kast/band, uurwerk en wijzerplaat? Of zou je een hele nieuwe geserviced kunnen krijgen met geen van de oude onderdelen erin?

Ja daar dacht ik later ook aan toen ik het getypt had. Ze moeten natuurlijk wel waterdichtheid kunnen garanderen. Maar ik kan me ook voorstellen dat een klant juist geen nieuwe kast wil. Hij/zij moet dan ook iets kunnen regelen, zodat de kast niet vervangen dient te worden om toch een service te krijgen. Zolang ze onder die garantie op waterdichtheid uit kunnen komen, zou dat wel te regelen moeten zijn.

Ja inderdaad scheelt maar twee schakeltjes :smile:

Gaaf! Mooie combi met die groene band

1 like

Zou leuk zijn om deze te kunnen kopen😁

https://www.cnbc.com/2021/12/06/patek-philippe-brings-back-the-holy-grail-of-watches-for-170-lucky-buyers.html

8 likes

@lasteraar gossie, heb je net de verkeerde gekocht…

3 likes

Zou leuk zijn om deze te kunnen vérkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Die kakt over de hele OP lijn heen

1 like

Zeker weten. Van de winst kan je een woning kopen

2 likes

Nee hoor.
Dit gaat de OP Tiffany’s premium nog veel hoger maken.

1 like

Met dien verstande dat de OP geen officiële Tiffany ‘batch’ heeft…

Ja… deed de waarde geen goed 🤷

2 likes

:grin: lets see na een jaar of wat.

1 like

Och hemeltje. Wat zal het door deze aankondiging emotioneel zwaar en vreselijk onrustig zijn voor alle gazillionaires die Kelly Yoch en Thierry himself on speeddial hebben……Alle registers zullen natuurlijk moeten worden open getrokken om er eentje te bemachtigen.
De bevolkings-lagen tussen ons HF-sloebers tot en met minimaal his royal highness Willem-Lex zijn op voorhand natuurlijk al compleet kansloos .
Maar ergens heel ver boven Willem-Lex begint natuurlijk dat laagje happy-few waar de kleine kansen ontstaan, let the games en het geslijm begin! :smile:

Edit: Kelly is natuurlijk pleitte bij Tiffany en gaat niet meer over wie de Patek topstukken kreeg….

Allemachtig wat een gedrocht. De Patek Philippe van weleer verdwijnt steeds verder in de achteruitkijkspiegel…

1 like

Heeft iemand hem al besteld? Zal vast een wachtlijst voor zijn. :rofl:

Ik hoop dat er een vlogger met een plaatje van dit ding en verborgen camera alle Patek AD’s binnen loopt: “I want to order this one please”

Volgers gegarandeerd!

Nog mooier, dat ze hem meteen meegeven. :smile: :v:

2 likes

Om de een of andere reden heb ik het vermoeden dat dit gedaan is door Tiffany, gezien ze recent zijn overgenomen door LVMH. Waarschijnlijk een marketing stunt om de merkwaarde op te krikken.

2 likes