Buiten mijn bereik deze topklokjes, maar wat een leuke review.
Keuzes, keuzes, keuzes. puur op looks de PP
Persoonlijk voor mij toch ook
Geef mij de L&S dan maar. Ben niet zo’n grote fan van schuingedrukte cijfers op de dial.
Simpel de Patek. Ik moet niet aan witte wijzerplaten beginnen
Ik zou dit keer ook gaan voor de L&S
Ik neem de Lange wel in rosègoud en dan heb ik nog 18K over voor een topmodel JLC, Rolex, Omega, etc. Ik zou het wel weten hoor als Gaston langskwam.
De PP dan. Heen afgekapte cijfers. Beide minder vanwege de ‘afhangende’ subdials wat mij betreft. Bij de PP is dat nog het minst storend. Wel een fijne review.
Daar heb je een punt ja, was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar dat vind ik ook altijd wel wat zonde. Die afgekapte cijfers. Toch zou ik nog altijd voor de L&S gaan, maar liever koop ik (een paar) totaal andere. tompj, jij mag naar je eigen pols kijken voor een goed voorbeeld
Blij dat ik dit soort keuzes nooit zal hoeven maken, hoewel ik met een pistool in mijn nek waarschijnlijk voor de PP zou gaan.
Zou denk ik voor de PP gaan. Hoef dan gelukkig ook niet te kiezen.
- Geen afkapte cijfers en opgelegd.
- Mooiere verfijnde wijzerplaat met sunburst subdials.
- Geen hangende subidals door het weglaten van de grote datum.
- Mooier, functioneler, afgewerkt uurwerk.
Beide uiteraard erg mooi. Wellicht komt ALS volgend jaar met een opvolger,… hoor links en rechts geluiden in die richting.
Twee schitterende horloge…ik zou voor de PP gaan, al is het prijsverschil van ruim €20k wel behoorlijk.
Voor mij is het een beetje vergelijkbaar met de vraag welk supermodel ik het liefst als maîtresse zou hebben, maar vooruit dan: de Patek Philippe, op basis van zeer weinig steekhoudende argumenten (voornamelijk omdat ik de zwarte wijzerplaat iets mooier vind, denk ik).
Voor mij de ALS…,liefst de Zeitwerk of de Datograph…
Enkel jammer dat het column wheel niet zichtbaar is bijde PP
De Patek. Met name door het hogere tikgetal. Verder vind ik de wijzerplaat en lunette ook mooier van de Patek.
“With that in mind, I’ll let you decide which one you think is best.”
Zooo. Nog 35-53K Euro in de pocket en gewoon een mooier horloge. Hopsakee.
Of ik hem nou echt per se mooier vind weet ik niet (is natuurlijk allemaal relatief…) maar ik zat op het zelfde spoor.
Veel budget over voor veel leuke andere dingen!
Was het maar zo! Bij mij is die Rolex wel ongeveer de max hoor
Ja maar je weet ook dat de mensen die dit soort bedragen af kunnen tikken niet teveel over budget na hoeven te denken