Patricia stelt zich voor

Hallo horlogeliefhebbers,

Ik ben Patricia 45 jaar oud en woonachtig in Zuid-Holland. Ben getrouwd en ben de trotse moeder van 2 kinderen.

Ik ben absoluut geen horloge kenner en op internet kwam ik dit forum tegen en besloot me aan te melden, omdat ik voor mijn zusje op zoek ben naar een Rolex of Omega dames horloges en aangezien ik geen kenner ben kan ik jullie hulp gebruiken.

Groetjes

32 likes

Welkom Patricia! succes met je zoektocht

Welkom Patricia,

Je gaat zeker hulp krijgen hier. Hoe meer info je geeft, hoe beter de adviezen kunnen worden.
Budget ?
Wat voor type ?
Enz. Enz.

Welkom!

Mijn beste,

Patricia, van harte welkom binnen de kring van dit enthousiaste HorlogeForum!!
Succes met je zoektocht naar het perfecte horloge voor je zusje!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hallo Sjoerd en Patrick bedankt voor jullie berichtjes.

Mijn voorkeur heeft een goed gebruikte automaat Rolex Oyster Perpetual Lady Date of Omega Constellation compleet met papierwerk en doos. Ik heb al gezien dat ik met mijn budget van EUR 1.500,- de Rolex kan vergeten, maar op Chrono24 kwam ik onderstaande advertentie tegen. Graag jullie mening. Er wordt EUR 1.200,- gevraagd en EUR 70,- verzendkosten.

Groetjes Patricia

Welkom en succes met jouw zoektocht! :slightly_smiling_face::+1:

Klokkengek, Tissot en Lemke bedankt voor jullie bericht.

1 like

Persoonlijk vind ik de Constellation een beetje “overpriced” voor wat je krijgt.

Is een vintage horloge misschien een leuke optie? Die zijn sowieso vaak wat kleiner dan hedendaagse horloges.

Mijn vrouw heeft overigens niets met dameshorloges … die vindt ze maar iel en veel te klein.

Welkom Patricia, en succes met je zoektocht. :+1:

Welkom, hopelijk kun je wat leuks vinden en kunnen we je hierbij helpen. Een leuk budget voor een dameshorloge. Hier op het forum niet heel veel dames te vinden en helaas dus ook niet te veel dameshorloges. Maar wel een hoop vintage liefhebbers. En met een 34-36mm ook prima voor een dame te dragen.
Maar anders ga je snel kleiner en de vraag is of je dat wil.
Rolex Oyster Perpetual Lady Date
€ 1.450


Zou misschien leuk zijn? 26mm in Antwerpen

2 likes

Welkom op dit forum!

Wat is dan een schappelijke prijs voor deze Omega?

Welkom Patricia, je zit hier op het juiste forum voor je wensen!

Hallo Patricia,
Leuk dat je voor je zus op zoek gaat. Ik heb een tip voor je. Als je naar de vintage omegas kijkt, dan zie je dat bv de Omega Constellation uit de jaren 50’ 60’ erg mooi zijn en klein genoeg voor een vrouw. Ik heb pas geleden een mooie Omega aan mijn vrouw gegeven. Weg met dat lelijke gouden bandje en een mooi rood leren band eronder. Zie hier hoe dat eruit kan zien.
Er zit een mooi automatisch uurwerk in dat na een service beurt weer heel goed loopt.
Je kan ze vinden vanaf 600 Euro.


Veel plezier met zoeken.

1 like

Mijn zus houdt van horloges met witte wijzerplaat. Maar bedankt voor het meedenken.

Welkom!!!

Bedankt voor bericht en tip. Ik zal hierover nadenken. Mijn zusje is meer van het witgoud/zilver/staal kleuren. En zeker een automaat.

Rolex of Omega? Nee daar weten ze op dit forum niks van… :smile:

Welkom Patricia, ik denk dat je overstelpt gaat worden met adviezen!

Haha bedankt.