De Omega Seamasters vind ik ook gaaf met name die met het witte wijzerplaat en aan de andere kant lonken de Rolexen ook, deze zijn net op de grens van het budget. Zit er geen addertje onder het gras bij de eerste Omega Constellation van EUR 380,-?
Ben benieuwd naar jullie mening.
Groetjes
Deze kwam ik ook tegen:
Van harte welkom hier!
Welkom en veel plezier gewenst bij je zoektocht!!
Welkom!
Ik begrijp even niet wat je bedoelt my friend
Ik bedoelde in elk geval niets dubbelzinnigs met mijn tekst.
Ik ben het spoor ook even bijster.
OK,
Je kunt wonen in Rotterdam, Zuid-Holland of Nederland. Europa zelfs. Je kunt woonachtig zijn te Rotterdam, maar niet woonachtig te Zuid-Holland. Dit omdat woonachtig zijn een term schijnt te zijn die samen zou hangen met het ingeschreven staan in een bepaalde gemeente.
Ik dacht altijd dat “woonachtig te” het enige correcte was, maar volgens de ING kun je daadwerkelijk woonachtig zijn in Zuid Holland. Vandaar.
Nee, je wilt echt, echt niet dat ik inhoudelijk reageer op dames-rolexen en constellations. Ik sta m’n mannetje in de Seiko wereld, maar daarbuiten moet je van mij geen praktisch advies willen hebben.
Wel vind ik een 34mm Oyster Perpetual in olijfgroen één van de best voorstelbare dameshorloges. Maar die zijn duur.
Bedankt voor je input.
Blijkbaar staat de referentienummer in de de door mij gestuurde advertenties voor een horlogecode, il dacht dat het de advertentienummers waren haha niet lachen…
Ik heb inmiddels wat informatie gekregen van de Seamaster met witte dial en referentienummer op de Omega site gecontroleerd en de horloge kwam niet voor. Misschien dat dit geen authentieke horloge is…
Jullie mening en adviezen zijn echt meer dan welkom. Ik ga nog even op de zoekknop kijken of de betrouwbaarheid van de beoordelingen van de handelaren op Chrono24 wel correct is of kunnen jullie je ervaringen en meningen delen? Daarnaast las ik op het forum dat er ook grijze handelaren zijn?
Ik hoor graag van jullie. Ik hoop namelijk volgende week een horloge aan te kunnen schaffen.
Een fijne Sint intocht allemaal.
Groetjes
Welkom op het Horloge Forum en succes bij het zoeken naar een Rolex of Omega voor je zus, ik zou kiezen voor Omega (mijn favoriete merk😀). Mijn advies is dat je daarna een mooi horloge (Omega😀) voor jezelf uit gaat zoeken!
@HanDavinci en @Krabong Bedankt voor de tips maar ik ben voor een Omega Seamaster 300m gegaan. Deze ligt nu bij een horlogemaker om de puntjes op de i te zetten. Dus wat dat betreft sluit ik me aan bij @HansT haha bedankt hiervoor ;). Mijn man en ik hebben de laatste tijd veel horloges gezien en we vinden de Omega Seamaster 300m een mooi model. Mijn man is gecharmeerd van de James Bond horloges. Zodra dit actueel is horen jullie van mij. Voor nu is het zaak om de Seamaster voor mijn zusje gereed te krijgen.
Fijne avond.
Uitstekende keuze😀!