Patricia stelt zich voor

Welkom Patricia! Blijf je wel bij ons als je het horloge gevonden hebt? Het zou zo maar de start van je eigen passie kunnen worden… :wink:

Totaal niet. En wat je nu aan premie betaalt krijg je er over 5 jaar weer extra voor terug.

1 like

Welkom.

Welcome, enjoy!

Welkom

Patricia: welkom op ons mannenkoor, versterkt met een enkele sopraan en alt.

1 like

Wat is er gebeurd dat ze geen kenner meer is dan?

3 likes

OK ok. Aangewezen :rofl::sunglasses:

1 like

Een vintage Seamaster 600 zou misschien wel een optie zijn. Ok, niet echt een witte wijzerplaat, maar wel zilverachtig. En van een zodanig formaat dat hij ook op smallere polsen goed staat.

1 like

Welkom Patricia. Leuk dat je een horloge voor je zus zoekt. Je bent bij het juiste forum aanbeland om je daarbij te laten helpen.

Welkom Patricia.
Leuk dat er weer een vrouw bij komt op dit forum :+1:t2:

Er is zóveel keuze in horloges. Je gaat overstelpt worden met suggesties.

1 like

image

Van harte welkom :clap:

Welkom. Je lapje tekst veroorzaakt toch enige consternatie zo op de vroege ochtend.

Ik zit er al een tijdje over na te denken of je woonachtig kunt zijn in Zuid Holland of niet. Te Oegstgeest, prima, maar in Zuid Holland?

Ofschoon ik het een rare constructie vind, doet ING er niet moeilijk over. Van Dale, daarentegen, kent het niet. Ik vermoed dat Van Dale het beter weet dan de ING, maar zeker weten is heel wat anders.

Iemand hier: Woonachtig? Dit is een vraag, geen bitch slap.

Dat valt nogal mee in dit topic. De vraag is akelig gericht, een Rollie of een Connie. Dan heeft het weinig zin om te roepen dat Frederique Constant ook een dameslijn heeft. :slight_smile:

2 likes

Welkom Patricia.
Je ziet het, het probleem zal eerder uit een teveel dan een tekort aan opties zijn.

Vind het wel lang duren voordat het eerste Seiko advies voorbij komt. :smirk:

Ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?? Haar exacte locatie is belangrijk? En ING? Van Dale?

Verklaar u nader! :blush:

1 like

Wat een warm welkom hier zeg, bedankt hiervoor en ook voor de tips. Haha ik moet wel lachen om sommige reacties met name van @Fate_Amenable_To_Change en @Cee_Lo_Green. Misschien kunnen jullie ook inhoudelijk reageren zodat jullie mij helpen.

Om on topic te blijven. De witte/zilver plaat heeft mijn zus nu eenmaal als voorkeur en ze heeft een slank postuur en 1m80 lang dus ze komt er mee weg. Hihi.

Ik zag op de blauwe horlogemarkt een perfecte Rolex Oyster Perpetual Lady Date automaat te koop staan bij een forumlid binnen budget van €1.500,- maar deze was helaas al verkocht. Als ik zo’n horloge op de kop zou kunnen tikken zou ik mezelf en mn zus nu blij maken. Ze heeft nl. een zware tijd achter de rug, nadat ze haar dochter van school had opgehaald en op het zebrapad werd aangereden door een automobilist. Daarom gun ik haar zo graag zo’n leuke horloge.

Als ik alle tips ter harte neem en het internet afstruin denk ik idd dat ik voor een Rolex Oyster Perpetual Lady Date of een Omega Constellation of Omega Seamaster ga waarbij de Rolex de voorkeur heeft. Originele doos en papierwerk is leuk als het erbij zit maar het belangrijkste is dat het een authentieke en goed lopende horloge is. Gisteren sprak ik de echtgenoot van mijn zus en hij vertelde mij dat ze ook quartz horloges draagt dus dan kom ik terug op het gegeven dat het perse een automaat moet. Op internet zal ongetwijfeld de pros en cons van de quartz en automaat worden besproken. Schieten jullie mij af als ik voor een quartz Omega horloge ga of moet ik toch voor een Rolex automaat kiezen? Ik begin inmiddels door de bomen het bos niet meer te zien.

Hebben jullie nog meer verkoopplekken waar ik kan kijken? Op de sites van de dealers en marktplaats vind ik weinig, ik zal ongetwijfeld niet goed zoeken. Op dit forum ook niks aangeboden helaas en op Chrono24 wordt er dus blijkbaar iets te veel gevraagd. De prijs voor de door mij eerder gestuurde Omega constellation is vast en ligt op €1.270,-.

Ik hoor graag nog meer van jullie en ik zal na aanschaf wel op het forum blijven hoor. Ik kan weliswaar geen input geven maar ik begin de horloge wereld wel leuk te vinden. Ik had geen idee wat er allemaal achter schuilt met name de techniek ed.

Kan ik links doorsturen van horloges die ik op internet gezien heb en jullie adviezen en mening vragen of vinden jullie dit vervelend?

Groetjes

1 like

wat een nare gebeurtenis wat je zus is overkomen, ze heeft in iedergeval een goede zus!

je zou foto’s van het betrefde horloges en eventueel het type erbij plaatsen en dan hier uploaden.
er zijn vast wel forumleden die er naar willen kijken.
Ikzelf ben nog een leek vergeleken met andere hier :sweat_smile:

@Patricia1 Ik keek op de site van Watchfinder & Co (bekend van de goede YouTube video’s!) en daar boden ze een naar mijn mening mooiere Constellation aan voor rond de €1500 (dat is incl. verzendkosten en zo).

Nu zijn zij volgens mij niet echt goedkoop (die reclame en de YouTube filmpjes moeten toch ergens van betaald worden :stuck_out_tongue: ) maar qua Constellations is er dus meer keuze dan het horloge waar je nu naar kijkt.

Bedankt voor het meedenken en het medeleven. Het goud op de Omega is te nadrukkelijk aanwezig denk ik als ik af ga op de smaak van mijn zus, persoonlijk vind ik het een gave horloge. Maar bedankt voor het doorsturen. Ik zal wat links doorsturen. Ben benieuwd naar jullie mening.