Pats, nee toch….

Dat is ook wel weer zo, maar baal er zo van elke keer als ik het zie! Het is tenslotte mijn toolwatch en draag hem ook op vakantie, naar het strand, zwemmen enzo. De kans is inderdaad redelijk groot dat er nog eens wat krasjes en butsjes bijkomen.

Ik zit er aan te denken om een leuke Seiko of Squale ofzo voor de vakanties bij te gaan kopen. Dan doet het wat minder pijn. :sweat_smile:

1 like

Ga je ook elke dag met de bus? Een civic kost toch ook al snel een mooi horloge. Kun je beter in de garage laten staan. In een Civic zitten dan wel weer klokken trouwens :grimacing:

Pauper…

Ik heb thuis automatische schuifdeuren.
Net als in de supermarkt.

6 likes

Gewoon niet aan denken en dragen. Wanneer je je te veel zorgen maakt, verkopen. Je moet ervan kunnen genieten en het mag geen hoofdpijndossier worden.

1 like

Ooit tegen mijn oogkast gehad in de McDo. Dacht dat die gebroken was. Gelukkig niet tegen m’n horloge.

1 like

Ik ook niet , die hangen bij mij aan de wand.
:+1: :rofl: :blush:

:poop: happens! :crazy_face:

1 like

Zo veel mogelijk dragen maar we rekening houden met wat hè gaat doen. Ik heb een apart (stevig/robuust) horloge voor mijn werk, een Breitling is niet altijd handig op een noodhulpdienst. Maar daarbuiten, dragen! Iedere kras is nl een herinnering en geeft het horloge karakter.

Dan maar geen herinnering :thinking:

5 likes

Rutte schijnt krasloze horloges te hebben :grin:

4 likes

Heel herkenbaar. Ik heb met m’n Breitling SOH 2 maal de buitenmuur aangetokt. Schrikken… meteen met de nagel over het glas… niets😳. Geen krasje… maar je schrikt enorm. Toch maar gewoon dageljjks dragen en tsja, af en toe een tik hoort erbij, tenminste, ik kan het blijkbaar niet voorkomen.

:rofl:

Goede tip!
Ik zal het eens proberen, want ik ben er ook zo één die nog wel eens een deurpostje meepakt…

1 like

Dat zou juist een horloge moeten zijn waarbij een krasje meer of minder niet uitmaakt.

1 like

Tsja…

5 likes

Dan is het toch de leeftijd.

1 like

Nou dat is toevallig. Die is het!

Ik draag horloges. Die zijn platter en kleiner dan klokken.

Hoe heb je die Atmos op de pols bevestigd?

Ik zoek het gevaar op en welk horloge er heel blijft na een jaar krijgt een plek in de doos.

Horloge Hunger Games

1 like

Ook hier tsja.
Dit was nog lang voor zijn pensionering.

Zoals zovelen hier al zeiden, een krasje hoort erbij.