Pats, nee toch….

:joy:Wat zijn we als mannen toch lekker onnozele wezens af en toe he
Vorig jaar heb ik iets te nonchalant het konijnenhok geleegd. Mooie swirl op mn Aqua Terra aan over gehouden… dus je bent zeker niet de enige.

1 like

Oftewel: wear the watch, don’t let the watch wear you.

1 like

Ik heb meer dan eens krassen en putten gemaakt. Horloges, auto’s, telefoons, het hoort erbij. Even ben je doodziek en daarna kom je erachter dat je er minder krampachtig mee omgaat.

1 like

Heb je een foto nog van de bezel wissel, Jurtz?
Dat was pas een bazenkras.

Achteraf doe je er niks meer aan.

Elke keer als ik de bezel eraf hebt gewipt kijk ik angstig naar de lug :sweat_smile:

1 like

Nou ja zeg Marco en ik maar denken die is net zo groot als Rico Verhoeven, wel lastig klok kijken zo :rofl: :rofl:

1 like

Ik heb het geprobeerd maar best wel stevige kost om te vreten :wink:
Verder ben ik een bankzitter, dus nooit problemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb verleden jaar een Rolex Oysterquartz laten vallen en deze had een buts op de hoek van de kast (dit model heeft geen lugs). Heb het naar Dik Wakker gebracht en hij heeft het met laserwelding weer perfect in orde gemaakt, zelfs de Rolex Ad kon niet zien welke hoek gerepareerd was. Kosten waren rond de 300 euro.

1 like

Nee lekker dragen en wat zou het. Hoe ouder je wordt, denk er dan aan wanneer moet ik hem dan dragen voordat ik de tijd niet meer kan aflezen. Het gaat zo snel…

Ik draag al mijn horloges, alhoewel ik van tevoren wel even nadenk wat ik ga doen die dag. Wanneer ik ga sporten laat ik die Tudor thuis. Ook omdat die lockers op de gym makkelijk open te breken zijn. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, zolang het glas niet beschadigd raakt vind ik die krassen allemaal niet zo´n ramp.

1 like

Hij heeft geen actieve herinnering aan de krassen, ze zitten er wel op maar hij weet het niet meer….

1 like

Zo kan je je klok ook dragen :smiley:

2 likes

Idem, is altijd wennen als ik een 6 maand oud horloge te koop zie staan met “normale draagsporen”. Ik heb een Vostok die ik heel de universiteit door gedragen heb en die is als nieuw op 2 haarlijntjes op het plexi na…

2 likes