Hij wordt geveild, ben benieuwd wat voor prijs het zal worden! Wat denken jullie?
Kan overigens echt genieten van Friday Live!
Hij wordt geveild, ben benieuwd wat voor prijs het zal worden! Wat denken jullie?
Kan overigens echt genieten van Friday Live!
Wat de gek ervoor geeft. Ik lees boven 1 mio qua schatting. Laten we zeggen € 1.2 mio?
belachelijk toch!?
Ik zet in op 8 tot 10x dat bedrag
Denk dat we de 10miljoen wel gaan aantikken.
Eens, als je er over nadenkt is dat inderdaad belachelijk veel geld voor een horloge (ondanks de enorme historie), maar ik zou het niet gek vinden als het veelvoudige wordt. Je merkt ook aan alles in de aflevering van Hodinkee dat dit zowat het summum is voor velen van hen.
Tja…ik hou van horloges maar zou met zo’n bedrag iets anders doen…misschien is het bedrag voor de koper van deze Paul Newman zakgeld
Bizar bedrag…ik ben benieuwd!
Dat zeker! Anders koop je dit niet.
Er zijn al oude Daytona’s verkocht voor 2.5 miljoen of ietsje meer. Liefhebbers met genoeg geld willen dit hebben. Gewoon omdat het een Paul Newman van Paul Newman is en omdat het kan.
Voor de koper zal het wel zakgeld gaan, maar dit gaat wel erg ver hoor. Vind een horloge, ondanks de geschiedenis wel anders dan een schilderij van een meester. Natuurlijk is dat appels met peren vergelijken, maar in mijn ogen blijft het een Rolex met een leuk verhaal.
deze zag ik voorbij komen haha zal die echt zijn? Haha
Lach maar heren. Dankzij die verkoper heb ik nu een Rolex Datejust mét dag-aanduiding. En hij was nog quartz ook, iets met een speciale zeemeeuw editie volgens hem. Geen idee. Maar het is echt een brok kwaliteit hoor. Hij loopt trouwens een halfuur voor per dag en de kroon valt er soms af, hoort dat?
Gebeurd bij die Paul Newman ook wel joh
Ja natuurlijk, het staat er toch op?
Denk het ook, en met echt quartz.
On-topic: mijn inschatting is overigens ook dat dit horloge richting de 10 miljoen zal kruipen hoe gek dat ook klinkt.
Verkoper is nog maar 1 dag lid op MP, en al gelijk een openingsaanbieidng!!
Komt goed met deze topper
dit zou ook mij niets verbazen , maar ik zag gisteren ook dat op een veiling de 1e (body #1) Shelby Cobra voor ‘maar’ 1.2 miljoen verkocht is , dat viel me ook een beetje tegen
My two cents; de PP van Eric Clapton ging in 2012 voor 2,3 mio pond. Dat was een unieke platinum versie en van een beroemdheid geweest. Nu zijn we vijf verder in de horlogegekte dus nu zou die PP waarschijnlijk voor het dubbele gaan. Dan de Paul Newman, net zo’n grote naam maar geen uniek exemplaar. Mijn inschatting is daarom ergens tussen de 2,5 en 5,0 mio euro. Zeg maar 3,75 mio dus!
Het zou natuurlijk een beetje stilte voor de storm kunnen zijn. De hele winning icons veiling van Phillips staat vol met mooi spul