Terugkijken kan op dezelfde pagina als de livestream was:
Thanks!
Een polshorloge dat ooit in het bezit was van Paul Newman heeft op een veiling in New York omgerekend 15,3 miljoen euro opgebracht.
niet zomaar een horloge
Lot nr 8 (PN Daytona) begint op 18.25 min.
Oh, je werk bij een verzekeringsmaatschappij, een bank of bent financieel adviseur
Zal hij nu opgekocht zijn door Rolex zelf? Het lijkt mij niet maar de veilingmeester zei op een gegeven moment iets in de trant van: “Dit is je laatste kans, dit klokje gaat niet nog een keer op de markt komen”. Of heb ik dat gedroomd?
Nou, grappig, want dit spookte ook in mijn gedachten. Rolex heeft er ontzettend veel baat bij als de waarde wordt opgeklopt. Maar het valt mij nog mee hoeveel free publicity dit oplevert. En als ik mij zou verplaatsen in een brand manager dan zou ik wel tot andere ideeën komen obv zulke bedragen. Dus lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Met een toenmalige uitgifte prijs van $ 200 een leuke winstmarge…
Hm, ik zat er slechts een miljoentje of 14 naast
Geen punt, kan je zo de politiek in.
Dus als ik het goed begrijp, uiteindelijk inderdaad maar 2 bieders nodig geweest om door het dak te gaan?
Zijn hier misschien 2 bieders geïnteresseerd in een echt heel mooie oranje Tissot Seatouch? Desnoods incl niet origineel bandje?
Het waren er 3 na het openingsbod. Knap gedaan ook door het veilinghuis,…
Zeker als ze het openingsbod zelf deden
Reken ik ook goed.
Will keep that in mind
Nee. Ik werk voor een bedrijf wat software maakt en verkoopt voor het automatisch inventariseren, classificeren en beveiligen van gegevens. Maar toch vind ik dat ik te weinig maak en te veel praat.
Voor de liefhebber nog een korte video met o.a. Interview met de verkoper
Volgens mij gaat de opbrengst naar de Foundation die het aan goede doelen schenkt.
En daarbij was de eigenaar niet zijn dochter maar de toenmalige vriend van haar dochter.