Paul Newman’s Paul Newman Daytona, voor hoeveel is-ie gegaan?

Wow ! Inderdaad leuk om te zien.

1 like

Met een openingsbod van 10 miljoen en uiteindelijk een prijs van $17,752,500 (met buyers premium) het duurste horloge ter wereld!

En de volgende gaat voor “maar” 175k weg…

duurste polshorloge inderdaad…knettergek.

Kan nog gekker.

Wie had dit kunnen bedenken voor een Daytona op BUND strap :laughing:

Ik ga toch eens een paar films bekijken waar de heer Newman in speelt.
Tips?

6 likes

Die Panerai is gaaaaaf.

Dat zakhorloge is een kunstwerk, deze Daytona ontleent zijn waarde feitelijk enkel aan het celebrity fenomeen…

1 like

Klopt helemaal.

Road to Perdition voor het moderne spul.

Cool Hand Luke is natuurlijk een klassieker (What we got here, is a failure to communicate), en dan is daar The Hustler. Niet te verwarren met The People vs Larry Flynt. :slight_smile:

1 like

Bizar!!! De veiling even teruggekeken en wij zijn dus absoluut niet de enigen die dit niet aan hebben zien komen. Heel de veilingzaal veerde nml op na het openingsbod. Ongelooflijk dat er mensen zijn die zulke bedragen stukslaan op een horloge

1 like

Waar kun je dat terugkijken?

Mijn schatting van ruim 7 miljoen euro was dus nog maar de helft van de uiteindelijke hamerprijs…

1 like

Het openingsbod was al 3 miljoen hoger :laughing:

1 like

Om het wat spannender te maken was ik als veilingmeester gewoon bij 1 miljoen begonnen. Die paar keer extra callen in vijf talen (Bacs is een talentalent) is goed voor de show.

1 like

Dat deed die ook, hij noemde het openingsbod van 1 miljoen en toen schreeuwde een telefoonbieder gelijk 10 miljoen

2 likes

Bijzonder…

1 like

Uiteindelijk was deze telefoonbieder ook over met 1 andere telefoonbieder dus enerzijds intimidatie en anderzijds opscheppen denk ik

Wel de moeite waard om het terug te kijken, was erg vermakelijk. [quote=“HorloG, post:95, topic:127349”]
(Bacs is een talentalent
[/quote]

Ook dat viel mij op! zijn accent was in elke taal zowat perfect.

1 like

Maar waar kun je dit nou terugkijken?

1 like

Ik denk dat de koper vooral liefhebber is van legendarisch verhalen.
En nu heeft hij niet alleen de legendarische Paul Newman Daytona, Maar ook een legendarisch verhaal erbij met dat openings bod van 10 Miljoen :grin:

Wat ik bedoel te zeggen is, Zoon openings bod, zal de toekomst van dat horloge geen slecht doen.

3 likes