Paul Newman’s Paul Newman Daytona, voor hoeveel is-ie gegaan?

:yum: Dat idee had ik nog veel erger toen ik de foto’s zag van de uitreiking van,… Eh,… Ach laat maar…

Die bundstrap op de Daytona vind ik echt heel lelijk!

4 likes

Ironically, my research led me to Rolex itself as the possible source for publicizing the fact that Paul Newman was a huge Rolex Daytona fan. Apparently at some time in the late 1970s or early 1980s Rolex sponsored the publishing of the following books on Paul Newman’s career. The cover on this first book published in French has a publicity photo of Paul Newman from the movie, “Winning.”

Nu worden hieraan nogal eens discussies gewijd, maar het past wel in de manier waarop Rolex marketing heeft gewerkt vanaf het allereerste begin, waar ze Mercedes Gleitze een Oyster om de pols klapten.

Ik denk er het mijne van, maar geloof niet in toeval. :slight_smile:

Nogmaals: Ze doen briljante marketing bij Rolex.

1 like

Deze week kwam er een BMW Z1 club voorbij rijden. Zeker een leuke auto met die aparte deurtjes. Na het zien van de chauffeurs wil je die ook niet meer… :joy::joy:

En degenen die er ook aan verdienen, zoals de hodinkee etc websites, veilinghuizen, vintage horloge dealers doen graag mee met het creeren van de hype natuurlijk.

2 likes

Uiteraard.

Zo gaan die dingen. Rent seeking behaviour: Ergens geen waarde aan toevoegen, maar toch de prijs opkloppen.

Mijn salaris wordt er eigenlijk ook van betaald.

1 like

Heb hem in mijn hand gehad tijdje geleden. Ik snao verhalen mbt “creeeren van een hype” etc, maar moet bekennen dat ik vind dat Phillips het erg goed aangepakt heeft marketingtechnisch. Denj zelfs dat hij de Bao Dai gaat verslaan! We zullen het zien :slight_smile:

1 like

Ja en het oxideren na een week hoort er ook bij.
Dat vertelde die piraat op het strand van Lloret de Mar mij.

2 likes

Patina… :slight_smile:

1 like

Zitten we allemaal klaar om mee te gaan bieden :wink: ?

Nog iets minder dan twee uur (6pm New York).

1 like

Zeker weten!

Voor de leuk nog een poll!

• Tussen 1 en 3 miljoen dollar
  • Tussen 3 en 5 miljoen dollar
  • Tussen 5 en 8 miljoen dollar
  • Tussen 8 en 10 miljoen dollar
  • Meer dan 10 miljoen dollar

0 stemmers

1 like

Denk overigens dat 100 eur niet genoeg zal zijn in mijn geval :smile:

Overigens voor de liefhebber, livestream:

1 like

10 miljoen eerste bod.

1 like

@AstonMartin
Zo!
Van de gekken eigenlijk.

1 like

14.5 m

2 likes

Poeh!
Dat kunnen er zomaar meer dan 20 worden.
Keep us posted :+1:

Of is 14,5 eindbod?

1 like

15.5M en nog bezig

1 like

Sold at 15.5 mil.

2 likes

Wat een geld. Wel leuk om dit live te hebben gezien!

1 like

De auctioneer doet het wel leuk :smile:

1 like