Peiling: ontwerp SUBDELTA dresswatch

Ben benieuwd, wellicht iets om straks een poll te doen van drie of vier ontwerpen en de meeste stemmen wint?

Kunnen wij er ook nog iets van vinden

1 like

en dan onder de 500 euro houden en nomineren voor HFLE20?:stuck_out_tongue:

3 likes

Uiteraard komt zoiets t.z.t. voorbij.

1 like

Onder 500 kan je vergeten :smile:

1 like

Kijk: dat is een heel leuk en origineel idee. In de Blue Ace deden we al een “hidden crosshair”. Je ziet hem niet, maar ook weer wel zeg maar.

1 like

Klinkt goed en er zijn maar weinig mooie bronzen horloges verkrijgbaar (ik zeg weinig, niet geen). Ik ben benieuwd!

1 like

Bauhaus en je eigen stijl…misschien de uren infrezen? Volgens mij zou je dat echt zo kunnen doen dat het in je designtaal blijft…
Ter inspiratie

2 likes

Ik ben juist voorstander van een glanzend zwarte ala 556i. Schitterend hoe diep dat zwart is. Maar voor een Bauhaus horloge geldt uiteraard dat alles een functie dient te hebben.

Wat bijvoorbeeld voor je logo een mooi iets zou kunnen zijn: wijzer met een rechte sword hand. Je logo in lume in de punt verwerken. Houdt je dial strak en clean, terwijl het wel bij je stijl past.

2 likes

Kijk: weer zo’n kek idee! Bedankt. Kende ik nog niet.

1 like

Echt?

1 like

Zo?

IMG_20180825_172515

1 like

:smile:

1 like

Ja leuk zeg. Echt nog nooit eerder gezien. Bedankt voor het delen.

Klinkt goed! Minimalistisch mag best. Pianolak wit. Maar dan wijzers met lume aan de onderzijde zoals de Mondaine stop2go backlight. Dat reflecteert tegen de wijzerplaat. Overdag niet zichtbaar, in het donker toch verassend goed licht.

5 likes

I’m in, zeker als je de barometercomplicatie behoud. Lijkt me vet om een horloge te hebben met het woord ‘mooi’ op de wijzerplaat.

2 likes

Ook dat is een interessant standpunt. Moeten het wel aanzienlijke klodders lume zijn.

1 like

Ook interssant: geen tijdsweergave, maar een heuse minibarometer. Met lume en al. Dus een polsbarometer.

1 like

Zijn inderdaad best flink. Mocht je de Mondaine eens van dichtbij willen, je weet me te vinden.

1 like

Daar ga ik je nog aan houden ook :+1:

1 like

Verhuis wel binnenkort, maar binnen de plaats. :smiley:

1 like