Pelagos LHD - Pelagos 39 - Rolex Submariner

Eigenlijk best een apart setje om te vergelijken zo. De 42 pelagos vond ik van een afstandje altijd geinig, maar eenmaal in de hand een dikke nee. Wat een lomp hok vergeleken met wat tudor inmiddels ook maakt (bb41/54/58, pelagos 39). Zeker ook vergeleken met de submariner.

Beetje flauw, vind je niet?

2 likes

Duh… idd erg flauw… (of ben je er gewoon nog niet uit?)

Mijn keuze…

2 likes

Word de Pelagos 39, weet het zeker :innocent:

Dat is zijn keuze ook,kan die toch gewoon zeggen :blush:

1 like

:upside_down_face::-1:

Ik heb een hoop duikers gehad. Op basis van je verhaal kan ik je aanraden om voor een 114060 te gaan.

3 likes

Neem de Rolex!
Uiteindelijk wil je toch die Rolex, praat uit eigen ervaring én ben dit ook al tig keer op HF tegengekomen. :wink:
Succes met je keuze.

Ik heb al tig Rolexen gehad, maar het bevalt meer dan uitstekend zonder hoor.

3 likes

Helemaal eens,zeer herkenbaar,gaat ook geen R meer terug komen!

Het is zeker niet flauw bedoeld, maar ik heb het horloge zelf ook nog niet in het echt gezien, dus foto’s kan ik nog niet plaatsen. Maar de keuze is gevallen op een:

14060M - 2-liner

…welke gekocht is- en volledig geserviced gaat worden bij Tempus, dus alle vertrouwen in het eindresultaat. Maar ik heb begin maart pas tijd om het op te halen, dus daarom moet ik zelf (en jullie) nog even geduld hebben voor foto’s.

13 likes

Overduidelijk waarom deze op mijn shortlist stond.

3 likes

Goede keuze

2 likes

Dat is mooi om te lezen van een gebruiker, wanneer je zoals ik in de markt bent voor een Pelagos39.

1 like

Beter man,

ik snap nooit echt, waar iemand advies vraagt over 3 horloges, tudor en rolex, de seiko gang altijd weer moet aankomen met hun horloges.

Niks mis met seiko, maar daar vroeg TS toch niet om?

3 likes

Mooie keuze, ook leuk dat je het via tempus koopt. Ik denk dat je met jouw opties niet fout had kunnen gaan. Tof als je foto’s post als die binnen is :ok_hand:

1 like

Die bij @TheWornWatch ?

Nee, de 14060m welke ik heb gekocht is nooit online geplaatst

1 like

Toch het mooiste ja, zowel de 14060 als de M Heeft geloof ik ook nog geen rehaut gravering toch?

Dit dus :point_up:

1 like