Pellikaan op kickstarter

Was voor mij een verrassende op Kickstarter. Wist wel dat ie er aan zat te komen, maar toch.

8 likes

Mooi. En ik zie dat er al één “backer” is. Iemand van het forum??

En gaat “onze” Arie Kabaalstra de kasten maken ?

Mooi! Maar ik vind nog steeds dat de minutenwijzer wat veel overlap heeft met de indices (gelumede gedeelte).

gr, HJR

edit: zie nu ook een plaatje waarbij de minutenwijzer in zijn geheel voorzien is van lumen:

Dat denk ik wel ja. Niet zo mijn ding maar als je er aan mee kan werken dan is dat toch een bijzonder iets.

Ik vind hem mooi, maar erg aan de prijs!

Groot en duur. Niet mijn persoonlijke smaak, maar ik wens Pellikaan alle succes toe.
Interessant uurwerk, de IP13. Leuk zo’n 649* met een centrale secondewijzer, jammer dat hij niet hackt.

Heel erg gaaf filmpje, leuk horloge. Maar ben geen backer :wink:

Niet helemaal mijn ding en 4000 Euro p/s is fors voor een Kickstarter campagne…
Desondanks wens ik Hubert toch het beste toe met dit horloge/innovatieve techniek!

Wat mij betreft veel te duur. Voor dat geld heb je ook een Panerai met Unitas handopwinder erin. Daarbij zal de Panerai (verwacht ik) heel wat beter zijn waarde houden.

1 like

Fijn ook, die goede grip op de bezel, voor de echte duiker denk ik…

Daddel.

2 likes

Ik vind Pelikaan een mooi merk, steun graag Nederlandse producten maar net wat je zegt; qua waardevastheid zullen andere merken wat sterker zijn.

Ik hoop overigens absoluut dat zij het halen! Maar ik sla 'm over :wink:

Als Belg voel ik waarschijnlijk minder chauvinisme, maar ik moet toegeven, ik vind hem heel erg mooi. Doodzonde dat het uurwerk geen hacking heeft wel.
Maar de prijs is inderdaad erg hoog. Perfect te verklaren waarschijnlijk gezien het werk dat er in gaat zitten wel.

zo zie ik het ook… bijzonder… 'k zit amper 2 jaar in dit “vak”. vind het ook een eer dat ik deze klus mag doen…

7 likes

Gefeliciteerd @Arie_Kabaalstra met deze opdracht.
Een mooi project voor je ,kun je op jou site een paar foto’s plaatsen over de voortgang?

2 likes

Proficiat @Arie_Kabaalstra met de mooie opdracht!!

1 like

Go Arie, GO! :grinning:

1 like

Thanks!.. zo maken we tenminste een Horloge dat ECHT deTitel Dutch Made mag dragen… Ok… het uurwerk is dan niet hier te lande gemaakt… maar de rest wel…

Wat het plaatsen van foto’s betreft… dat is aan de opdrachtgever om daar toestemming voor te geven… Ik gooi wel een balletje op… :smile:

1 like

Succes, Arie…

Ik vind het al erg leuk een Kickstarter filmpje te zien zĂłnder huppelende dertigers die overenthousiast moeten praten met hun handen zwaaiend en zo hard moet lachen naar de camera dat de pijn in hun ogen zichtbaar is.

bij een strak design… hoort een strak filmpje. :)…

3 likes