Pellikaan op kickstarter

Het bijvoegelijk naamwoord is restrained, restraint is een zelfstandig naamwoord.

Inderdaad, maar in deze zin wel.

Ik heb nu pas de tijd genomen om het Pellikaan verhaal op Kickstarter eens door te lezen. Wat een verzameling bullshit. Aan die communicatie is weinig Nederlands, we zijn recht door zee en to the point… Pellikaan zwamt tot hij er bij neer valt.

Erg on-pelikaan. Vind het een leuke klok, en wat klassieker/draagbaarder als bijvoorbeeld een vintage VDB. Bij de aankoop van zo’n klok wil je toch ook wel de ervaring van het passen, de juwelier en desnoods het verdiepen in reviews (bij aankoop via internet). Voor de prijs van een " normale" pelikaan was hij leuk geweest. Dit is mijn inziens gewoon te duur.

wel weer leuk @Arie_Kabaalstra; a Dutch craftsman has been selected to make the cases. He has tons of experience in creating the most beautiful handmade titanium cases. He has been making fine titanium cases for some other Dutch microbrands as well. By hand, in the Netherlands. Trust us: he’s a true artist…

Wisten wij natuurlijk al lang!

Tja… wat het passen betreft… Ik heb em gepast… en mij past ie… en naast mij zijn er nog heel wat anderen die em gepast hebben… Hubert heeft het horloge immers gepresenteerd… daar had je bij kunnen zijn…

Beste @blerpa, Hubert Pellikaan,

Ik zag dat je Kickstarter-project met de Diving Dutchman succesvol is. Respect, want het is niet eenvoudig (weet ik uit eigen ervaring). Het buitenland leert je nu ook langzaam, maar zeker kennen :wink:

Van harte gefeliciteerd met dit succesje en ik blijf het met belangstelling volgen!

Gr. Hans

1 like