Perezcope trapt hier even hard tegen de schenen van Blancpain, qua timing kan het wel tellen.
Neem uw tijd om het te lezen.
Perezcope trapt hier even hard tegen de schenen van Blancpain, qua timing kan het wel tellen.
Neem uw tijd om het te lezen.
Mooi helder verhaal weer.
Leuk stuk om te lezen en alles lijkt goed onderbouwd. Nu bestaan veel horloge merken wel vaker uit opgepoetste verhalen. Maar blijf wel bij de feiten, zeker als je ze claimt tegenover je concurrenten. Nu vind ik de moderne duikers van Blancpain toch al vreemde dingen met hun versierde uurwerken en gepeperde prijskaartjes. Een duikhorloge mag toch nog wel ergens iets van een “tool” weghebben.
Blijft wel (tot ook weerlegd wordt) dat de 50 Fathoms het in de test van de Amerikanen won van de Submariner, niet enkel in prijs.
Vanwege het toenmalige beleid Amerika koopt Amerikaans, hebben ze daar dan ook een kunstgreep moeten uitvoeren om het verkocht te krijgen. Invoerder Tornek veranderde de Rayville Sa horloges dus in Tornek Rayville.
In dat opzicht vind ik de huidige Tornek Rayville horloges van MKII een zeer acceptabel en duurzamer hommage dan de Swatch x Blancpain
Toch wel top wat die kan doet en vooral de diepgang waarmee.
Ja, het maakt hem niet direct de favoriet van de horloge industrie, toch niet van hen die gebakken lucht verkopen.
In deze wereld: gepocheerde lucht….
Het tijdstip waarop hij hiermee komt ook. 9-9! De dag dat Swatch hun colab laat zien.
Toeval bestaat niet
Stemmingmakerij, zoals wel meer bij deze kerel de laatste tijd.
Oh man. Hou toch op.
De man doet onderzoek en natuurlijk kunnen daar fouten in zitten.
Is de economie al aan het aantrekken @septentrio?
Of moeten we nog even wachten.
Ik volg de analyses niet heel erg maar die perezcope praat volgens mij toch niet vaak poep.
Is ie op z’n bek gegaan ergens?
mooi stuk schrijven, dank voor het delen!
TLDR.
Als de conclusie niet is dat de Sub de eerste was en BP sprookjes vertelt hoor ik het wel…
Dat zou je eigenlijk aan septentrio moeten vragen.
Claimen dat je de eerste bent en daarmee impliciet dat een Submariner van jou is afgekeken is natuurlijk pas echt stemmingmakerij.
Neen. Wie heeft jou overigens wat gevraagd?
Wat heeft dat ermee te maken? Heb je weer onvoldoende inhoudelijke kennis waardoor je begint te roeptoeteren?
Ja.
Waar?
Heb je weer onvoldoende inhoudelijke kennis waardoor je begint te roeptoeteren?
Je lijkt nu wel op perezcope. Die roeptoetert toch ook?
Jij doet dat namelijk ook vaker. De economie is toch uit de dip?