Perfecte 3 piece collectie

3-4-6 dan heb je echt een schitterende collectie met voldoende variatie.

1 like

2 - 3 - 6

1 like

Ik heb zo dadelijk de perfecte 2 piece klaar.

Oh, van je lijstje, 3 en 6 :+1:

5 likes

Compleet afhankelijk van je polsmaat etc.
maar ik vind 3, 4, en 2 wel een mooi setje :+1:

Leuke opties. Ik hou van klassiekers dus zou voor de OP39 gaan, absoluut de witte dial. Daarbij de Divers 65 en de Sinn 556a.

Succes!

2 likes

Hey wel op volgorde houden anders snap ik het niet.

2 likes

Ik zou een OP met donkere wijzerplaat doen voor elke dag.
Damaskootje erbij als het ruig wordt, hond uitlaten bijvoorbeeld en een Turtle voor de aquarobics.

1 like

Dan vind je hem te groot en te dik. Vroeg of laat zal hij verdwijnen.

Ik heb momenteel dit als collectie waar de Casio een probeersel is voor vakantie.

Zwitsers, wit, two tone, alligator
Japans, zwart, prachtige afwerking, staal
Microbrand, groen, brons, rubber

2 likes

3, 4 en 6.

Als je de Pelagos aan de grote kant vind, probeer deze dan eens op wat anders dan de stalen band. Heb deze gezien op een Erika’s MN Strap en dat zag ook heel cool uit, en draagt dan dus iets kleiner.

1 like

Ik ben ook wel voorstander van een 3 piece collectie. Mijn keuze zou dan wel anders zijn dan de gegeven opties. Namelijk: 1. Panerai, 2. Omega Speedmaster, 3. duiker, zoals bijvoorbeeld Oris Aquis, Oris 65, mooie Seiko

2 likes

haha mooi!

Draag hem vaak op een Nato inderdaad, scheelt zeker!

Maar even uit de mottenballen halen, want ik ben nu in een fase gekomen in de hobby dat ik terug ga van een grote collectie horloges van gemiddeld zo rond de €1.000 naar een 3-watch collectie die wat meer “premium” is. Momenteel verlaten drupsgewijs veel van mijn horloges de collectie om er nog één aan te kopen om tot dat doel te komen.

Mijn ultieme 3, waarvan ik er al 2 in mijn bezit heb;

De Seiko Marinemaster 300 SLA021 (mijn grail, in mijn bezit).

De Oris Aquis Relief grijs/rood (in mijn bezit).

De Omega Seamaster Aqua Terra small seconds blauw (nog aan te kopen).

Drie heerlijk uiteenlopende horloges (die het thema ‘duiker’ gemeen hebben, ik doe nu eenmaal veel aan (water)sporten) en met voldoende kleur- en stijlverschillen.

Ik ben op 2/3e qua aankopen, eens kijken of ik mijn “3-watch collection” doel dit jaar ga halen.

1 like

Dit soort topic lees ik altijd met aandacht haha en dan sla ik deze seiko om de pols en dan denk ik dat soort horloges zou ik gewoon niet willen missen om uit te kunnen kiezen

3 6 4

Ik zou goed kunnen leven met deze 2-piece.

Beide, helaas, nog niet in bezit. Maar de Squale komt er hopelijk komend voorjaar, als alles een beetje meezit, sowieso bij. :blush:

4 likes

Voor wie van dukerts houdt zou dit een perfect trio kunnen zijn:

5 likes

Is serieus een doorn in mijn oog.
Goedverpiellekes wat gaaf dat ding, die moet er komen.
Pffffff… het houd niet op, niet vanzelf.

1 like

Werk:

Vrije tijd:

Speciale gelegenheden:

4 likes

Daily:

Voor fancy dingen ondanks geen dresswatch

Voor avondje tafeltennis en dat soort dingen:

3 likes