📸 Perfecte foto's schieten >> wat is jouw camera opstelling? 📸

Echt een topper die 80mm

1 like

Spelen met gekleurd papier en spa rood.

7 likes

Gaaf! Lijkt wel iets uit de ruimte :wink:

Kan je wat namen droppen?

1 like

Sure! :slight_smile:

1 like

Naast hologes ben ik ook gek van fotografie. Naast analoog heb ik ook een systeem camera en gebruik ik alleen oudere handmatige focus lenzen.

Ik gebruik diverse lenzen maar de Canon FD 50mm f3.5 macro op een systeemcamera kan ik aan iedereen aanraden. Voor onder de €100 score je een nette lens, €15 adapter er bij en je hebt super scherpe resultaten.

Met macro extensie tube op de 50mm

Crop van de Sony A7

Zonder extension tubes

5 likes

Dat :

Geeft dit :

2 likes

Mooie macro van die JL zeg! :slight_smile:

1 like

Voor de vintage foto’s dit…

En voor mijn nieuwe gebruik ik de telefoon. Had vroeger een heel mooi toestel maar vergat die vaak mee te nemen. Ben ook te lui tegenwoordig om mijn foto tent te gebruiken.

3 likes

Thanks! Met macro zie je je horloges op een compleet andere manier :stuck_out_tongue:

24 likes

19 likes

Jeetje wat een werk maak je ervan, uiteraard is het resultaat er dan ook.

Ik loop de kamer waar de kluis ingemetseld is niet eens uit voor horloge foto,s. Heel zelden ga ik een stapje verder.

Moet er ook eens wat meer energie insteken want het is wel super leuk om te doen.

4 likes

:grin:

2 likes

Echt geniaal! Kan echt genieten van de foto’s die jij maakt!:blush::yum:

3 likes

Haha geweldig! :joy::clap:

1 like

:laughing:

2 likes

Mooie foto’s zeg! Creatief gedaan ook met alledaagse voorwerpen :slight_smile:

2 likes

Dat valt reuze mee hoor, het uitvouwen en verstellen van het statief is het meeste werk.

Ik denk dat ik wat meer met de 35mm ga schieten, daarmee kan het meeste uit de hand i.t.t. de 80mm.

3 likes

Wat voor instellingen heb je gebruikt voor deze foto’s,
Sluitertijd en diafragma en iso ?
Hele leuke foto’s man ! :+1::camera_flash:

3 likes

Ik doe meeste van mijn foto’s met mijn telefoon en anders met een goedkope camera. :laughing:

1 like