Persoonlijke tops en flops van 2022

Ik zat even te denken, in 2022 heb ik heel wat horloges geflipperd. Sommigen bevielen beter dan andere.

Welke waren jullie persoonlijke 2022 tops en flops?

Ik start positief met mijn tops:

-Oris Glow
-Tudor Pelagos 39
-Omega Speedmaster

Flop (unpopular opinion):

-Citizen Tsuyosa, gezien dit achteraf gezien een aankoop was om mij af te leiden van het horloge dat ik echt graag wou

17 likes

Top:

Flop:

56 likes

En de witte Citizen Tsuyosa is m’n flop van 2022. Strak horloge maar de datukpuist vond ik storend. En de druppel was een veel te klein kroontje dat ik met mijn dikke kluiven amper uit getrokken kreeg. En tijd verzetten werd daardoor ook een crime (in)passionel.

8 likes

Poehh die gouden Tank is lekker zeg!

2 likes

Top:

10 likes

Ja hè? Die heeft Brickie @Brick zo weer van mijn pols gekocht op een GTG vorig jaar.

Alle bandjes staan cool op zo’n gouden Tank, dat is leuk swappen.

2 likes

Top:

Niet echt een keiharde flop, maar wel een beetje:

11 likes

Haha die flop :joy::joy:

1 like

De tering.

Jij doet in een jaar wat ik in m’n leven hoop te doen

3 likes

Mijn tops:

1. Nóg toffere Pie pan dan de voorgaande exemplaren.

2. Mijn tofste toolwatch ever

3. Prachtige 1603 met heerlijk diepe pie pan wijzerplaat. Toch weer weggedaan ten gunste van mijn eerste flop.

Flops:

1. Deze (overigens erg mooie) 16014. Na een Paypal geschil naar de verkoper kunnen terugsturen omdat hij waarschijnlijk ooit gestolen is geweest.

2. Omega Geneve. Op foto’s mooi, maar met name de kwaliteit van de kast was nogal underwhelming. En te licht en te klein. Had niet de robuuste feeling die je met andere vintage Omega’s vaak wel hebt.

19 likes

Flop:

De aanschaf van deze

Misschien minder flop, maar de verkoop van deze twee doet een beetje pijn:

Deze tops verzachten de pijn van de bovenste twee

20 likes

Casio lijkt me wel cool :smiley:

1 like

Is hij ook wel, maar het is gewoon niet echt iets voor mij denk ik.

1 like

Top:

.

.

.

.

.

.

.

.

Flop:

.

.

.

29 likes

Een beetje wisselen? Ik heb van dat rijtje alleen de Speedy en de GMT nog hoor. :joy_cat:

2 likes

Gelukkig zag ik eerst de tops anders had ik mij de flops echt niet kunnen voorstellen. Wat een rij prachtige horloges! :flushed:

2 likes

Wat maakte de 126619 tot een flop? Die Daytona snap ik, jij bent te blank voor die configuratie :joy:

7 likes

Flop:

Top:

26 likes

Hij ziet er goedkoper uit dan hij is, moet je niet willen.

3 likes

Ohhh wat is er mis met de Ranger? :fearful: