Persoonlijke tops en flops van 2022

Top:

Flop:

21 likes

Geen flops én deze topper op de valreep. Eindelijk een Astron in een draagbaar formaat. Heerlijk lichtgewicht door het titanium (met hard-coating). En de afwerking is erg strak…men claimt zelfs zaratsu polishing. Ja en nee…in mijn ervaring zeker niet op het niveau van GS maar door de hoge afwerking en high polishing leeft dit model wel erg om de pols. :ok_hand:

19 likes

Zo is het. Lichte huid geen choco dials.

6 likes

Nou 3 redenen eigenlijk.

• ding is echt loeizwaar. De meest zware Rolex die ik gedragen heb
  • de PCL’s op de nieuwe bredere band is gewoon 2-mutch. Niet mooi, te groot en teveel geglim. Ben al geen van van PCL maar dit is gewoon next level irritant
  • het was destijds een horloge van 40k+ en het voelt als een gewone sub aan. Die extra centen straalt het niet uit. Niet op de foto. en niet om de pols. De rose gmt was bijv geweldig gaaf/tof/mooi en beter dan de witgouden sub. Denk dat een geelgouden sub , hoe onmogelijk deze ook te dragen is. Gewoon een stuk beter is.

Nu is rosé voor een lichte huid nog prima. Maar ik voelde hem gewoon niet zo. Had we simpelweg weinig klik mee. Ik heb nog best een donkere blanke. dus daar lag het niet aan

Mooi horloge. Weinig klik.
Wat meespeelt is dat ik van deze af kwam

En ondanks veel te groot was dit echt een epic horloge :slight_smile:
Misschien wel de tofste van 2022.

6 likes

oops… deze top vergeten:)

17 likes

Die DeepSea toch bij de tops?

1 like

Tops:

Flops:

Geen flops, maar ze gaan het ook niet redden vrees ik:

20 likes

Zeker! Het is een loeizwaar, lomp en oncomfortabel ding maar ik werd er wel heel blij van. Das genoeg om bij de tops te komen

2 likes

Ja, wel eens.
Bij mij waren

vooral blijven hangen uit jouw beschrijving, maar cool is hij zeker.

1 like

2022 Tops.

Misschien toch flop.

8 likes

Dit jaar niet zoveel met horloges gedaan als voorgaande jaren dus maar een kort lijstje;

Top:

Flop:

12 likes

Heel bijzonder die eerste flop😃

1 like

Wel een Beauty Alpinist Flop
:+1:

Het is een mooi horloge maar wel een krassenmagneet, slecht af te stellen band, gesp staat een stukje los en de 6r35 is ‘meh’.

Misschien dan toch niet zo top :laughing:

Top.

Flop.

13 likes

Das persoonlijk. Kan voor n ander dan weer top zijn.

Daar heb ik geen last van met mijn
Sarb017.

I know, maar ben benieuwd naar jouw mening. :grin:

Die Halios snap ik (als top). Maar waarom was die Alpinist voor jou een flop?

Edit: zie het al. Ja, een grote polished bezel is natuurlijk wel 'n dingetje, qua beschadigingen. Uurwerk heb ik zelf wel goede ervaring mee. Wel een mooi horloge, verder.