Persoonlijke tops en flops van 2022

Deze heb ik ook nog op m’n lijstje staan. Waarom was het voor jou een flop?

1 like

haha. is meer dat de jaren zoveel op elkaar lijken covid geheugen :wink:

Zo licht qua materiaal dat het bijna als een speelgoed ding aanvoelde. De kast is ook enorm gevoelig voor vlekken kan het niet goed uitleggen maar ik vond dat erg storend.

Ik wou erg graag dat dit een perfecte daily beater zou zijn maar helaas.

1 like

Top:

Flop:

11 likes

Duidelijk dank. Ps vlekken…dat hoort beetje bij titanium. Merk het op mijn Astron (en voorgaande Ti horloges) ook. Ik heb altijd een doekje bij de hand…

1 like

Waarom is de Baltic voor jou een flop?
Heb hem zelf heel kort gehad maar weer teruggestuurd uiteindelijk.

1 like

Klopt maar op mijn Citizen en Sinn echt veel minder last van dan op de Formex.

1 like

Oh op die fiets. Ja dan is het zeker een flink minpunt.

Ik vind deze echt tof maar ik zou niet kunnen wennen aan de band met openingen ertussen.

haha. een beetje raar, maar wel lekker :slight_smile:

Dit is inderdaad een goede foto.

Maar het contrast tussen bruin en zwart is eigenlijk te weinig. Heb deze wel eens bij een klant om de pols gezien en is het dan toch net niet.

Wellicht als je continu in de zon loopt op een Italiaans plein dat die dan tot zijn recht komt.

Plein mag ook strand zijn :grin:

NB ik vind hem je anders heel goed staan :sunglasses:

1 like

En toch valt dat irl echt enorm mee. Heel cool.

. .

4 likes

top : de Zenith Pilot die ik hier in het blauwe gedeelte heb gevonden, wat een mieters horloge

flop : een Tissot Seastar Quartz die ik er maar snel heb bijgenomen om mijn Powermatic lusten te temperen, in die zin heeft het wel geholpen, maar de Seastar heb ik 1 keertje omgehad

8 likes

Tops:

Super comfortabel de Oris 65 en enorm impressed van de bouwkwaliteit van Sinn!

Flops:

Gewoon geen klik mee gehad en dus weer snel weg gedaan…

16 likes

Had er geen klik mee. Droeg kleiner dan 36mm, terwijl ik 36mm juist heel fijn vind dragen. Heel licht ook. De dial vond ik ook tegenvallen; geen leuk kleurtje. En jij dan

Eigenlijk hetzelfde. Op de plaatjes was ik best verliefd geworden, maar in het echt toch te klein en te licht. En ook de kleur was donkerder ofzo, die kwam niet zo mooi uit als op alle foto’s die ik gezien had.

Afgelopen jaar geen echt grote aankopen gedaan, althans niet op horlogegebied.

Maar degenen die ik heb gekocht bevallen me uitstekend:

20 likes

Ahja de pepsi had ik ook. Helemaal vergeten…
2023 ga ik het wat rustiger aan doen. Net als de rest van horlogeland ^^

3 likes

Top:

Flop:

Flop 2: de fotokwaliteit :rofl:

8 likes

Die eerste Sinn is echt wel knap!

Nu valt hem, die 65 had je van mij nog overgenomen?:wink: zalige watch inderdaad!