Persoonlijke tops en flops van 2022

Die Perseo is echt wel prachtig!

1 like

Tops:

Gelukkig geen flops, ben ook content met de Longines, de Hamilton en de Citizen :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Bedankt :slight_smile:

Heerlijk horloge inderdaad :ok_hand:Is dat een vintage 103?

1 like

Hé! Die kende ik nog niet. Broertje van:

3 likes

2022 Was een topjaar:

Flop aankopen doen we niet meer aan :stuck_out_tongue_winking_eye:. Verkoop heeft ook minder pijn gedaan dan ik dacht:

Edit: die Mk40 mis ik toch wel een beetje

9 likes

Klopt!

2 likes

Nice!

Chronometer off-centre

Uiteindelijk óók off-centre :face_with_symbols_over_mouth:

Nare bijsmaak.

Mooi maar te klein.

5 likes

Voor mij toch wel 4 toppers vooral die Sinn :star_struck: , wat vindt je niet tof aan de Formex ?

Dikke vette top!!

Dankzij een mede forumlid :pray:

Flop was een zelfbouw single hand, waarvan ik dacht dat ik hem wel zou gaan dragen.
Bouwen was leuk….

6 likes

Dat dus.

De Tudor Ranger was helaas ook een tegenvaller net te groot voor mijn smaak. Zo jammer. En verder nog wel wat horloges gehad dit jaar tussen top en flop in. :upside_down_face:

Dit was trouwens ook een flop, hommage sucks.

3 likes

Tja voor het geld prima kwaliteit 95% van de bevolking zou het een prima klokkie vinden. Maar wij als horloge gekkies willen toch altijd de real deal. Ik trap er ook niet meer in .pffff hoop ik dan maar weer

1 like

Zeker waar maar het blijft gewoon knagen dat het een schaamteloze kopie is.
4 keer heb ik die fout gemaakt de afgelopen 8 jaar. 🫣 Ik zou het nu toch wel moeten snappen.

1 like

Hahaha, hier hetzelfde. Vorig jaar nog een Steeldive gekocht voor de vakantie. Heb mij er de hele vakantie niet lekker bij gevoeld :woozy_face: en heb er toch geen enkele opmerking over gekregen hoor. Echt niemand ziet wat ik draag, ben ik nou zo’n sukkel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Top:

Flop:

13 likes

Dat is ook geen goede combinatie.

Geen wonder met zulke concurrentie :ok_hand:
Ik mag toch hopen dat we de kleurtjesmode niet meer terugzien in het nieuwe jaar

1 like

Belooft niet veel goeds, heb de blauwe incoming over enkele maanden maar twijfel nu al héél erg hard…

1 like

Het is persoonsgebonden jo. Een van de grootste minpunten voor mij was de kleur van de dial. De kleur matchte niet goed met mijn huidskleur. Had ik witter geweest was het wel een mooi kleur dial geweest. Ik zou zeggen wacht rustig af, en bevalt het niet kan je het nog altijd retour doen.