Persoonlijke tops en flops van 2022

Jouw eerste Flop is TOP! :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

1 like

Haha ik blijf er bij dat het een super tof horloge is geworden, maar de flop is voor mij de conclusie: ik hou van mods samenstellen maar draag ze dus niet :thinking:

1 like

dat biedt wat hoop, ik heb sws de blauwe incoming :slight_smile:

Top:

Flop:

Conclusie: geen impulsaankopen of veilingen meer in 2023 :see_no_evil::see_no_evil:

9 likes

Redelijk wat impulsaankopen :smiley:

1 like

Mijn grootste top dit jaar. Natuurlijk, de Speedmaster is ook een top maar dan kan ik de hele lijst wel spammen. De gouden PRX 40 is en blijft mijn absolute topper van 2022.

10 likes

De kleur / faux patina vd indices en wijzers. Das echt t enige, verder prima, maar je ziet m nog wel bij de flops opduiken. Daar waar ie voor anderen dan weer Top is.

Heerlijk horloge dit. Doet bij jou de seconde wijzer de indices precies aantikken? Dit is voor mij de reden dat ik dit horloge nog niet in mijn collectie heb. Als de seconde wijzer bij Quartz niet precies de indices raakt dan ontploft mijn autistische mini brein.

4 likes

afbeelding
Even een kort gifje van (uit een Live foto…) maar ja, bij mij tikt ie op de indices.

2 likes

Mijn goede voornemen voor 2023 is absoluut stoppen met impuls aankopen! 🫣:roll_eyes::rofl:

Top:

(Ook al staat de Cartier te koop, hij is wel top)

Top (ook al draag ik ze amper):

Flop:

Mijn vriendin haar top (die voor een paar goede nachten voor mij heeft gezorgd):

3 likes

Tops van 2022 , geen flops :

26 likes

Dat zijn met recht top(per)s :heart_eyes:

2 likes

Flop: De Aramar Troopship, vond de dial net een stickertje…

Gewoon mooie klokken die astrons, daar wordt je blij van

1 like

Perfect horloge, elke keer een feest om de pols.

De uitgesneden cijfers en kast zonder harde lijnen zijn een prachtig geheel.

deze moet helaas weg ivm het nieuwe huis, anders was deze er nog geweest.

Ben ik nog niet over uit:

Mooie duiker met prima specs en ik vind de wijzerplaat (inclusief de cijfers) erg mooi, maar de kast laat mij koud.

Flop:

Prachtige wijzerplaat, maar heeft nooit lekker om mijn pols gezeten en ik vind de kroon irritant.

7 likes

Dit een flop?
Nee…
Toch?

Mooi idd.
Dit jaar gaat er ook een Cartier komen. Ben er nog niet uit welke. Geen Santos iig. Deze Dumont en of een Tank vind ik mooier.

2 likes

Nee, dit is de absolute top van mijn vriendin.
Mijn staat hij minder goed :rofl:

1 like

Kwestie van smaak

Mist ook nog een OP Tiffany in dit lijstje?