Peter Blake 1120 41mm

Mensen die dit op moeten zoeken, kijken sowieso niet verder dus dat scheelt al. :wink: Ik heb een 1120 van een forumlid gefixt waar een schroefje in het uurwerk van op avontuur ging. Test-draag het nu, na de fix, eventjes voor de feitelijke afwijking aan de pols; loopt trouwens weer top en is nog/weer top waterdicht, en ik ben verliefd.

Het heeft geen mega-prio en ik ben IRL maar een eenvoudige metaal-arbeider; dus aanbiedingen van 3,5K hebben weinig zin. Nette, eventueel lange tijd ongeservicede exemplaren zonder grote ā€œissuesā€ maar met wat krasjes e.d. zijn wellicht interessant. Ik kan nl. een hoop zelf fixen qua uurwerk-onderhoud.

Zag in het archief nog een (NM) 2,6K exemplaar wat redelijk recent verkocht werd; in dit tijdsgewricht wellicht wat moeilijk. Maar ik kijk het wel even aan! Reacties heel graag per PB. Zonder garantie op succes. :peace_symbol:

11 likes

Zoiets? Helaas geen Peter Blake…

2 likes

Wat is het verschil eigenlijk? Referentie is hetzelfde?

1 like

2264 = quartz, 2254 = automaat

1 like

Lijkt me ook - dit is de kwartsversie.

1 like

Het was een knipoog, zonder knipoog ;).

Blijkbaar echt geen optie?

1 like

Beiden onlangs even in huis gehad, met -gelukkig- oplosbare onderhouds-issues. Dat 1120 uurwerk doet me wel meer, maar ik wik en weeg nog.

1 like

2,7 voor een quartz Peter Blake :roll_eyes:

2 likes

Dat dacht ik ook meteen, het is fors.

Ik heb zelf meerdere quartzen van deze modellen gehad, ik vond het heerlijk! Maar dat is persoonlijk.

2 likes

Ik kocht er een paar maanden geleden nog eentje voor bijna de helft…

2 likes

Fijn voor de verkoper dat er nu in z’n verkooptopic een linkje staat naar een ander topic waarin zijn vraagprijs uitgebreid besproken wordt :see_no_evil:

5 likes

Waar vind je die? Ik heb wel op chrono gezocht, maar dan lijkt deze prijs zo gek nog niet.

1 like

Vorig jaar de mijne hier verkocht voor rond 2050 euro.

Ik heb dit exacte model een slordige 25 jaar geleden nieuw gekocht bij Brunott in Rotterdam voor €1.230,-
De automaat was toen iets van €400,- duurder, dat werd me te gek… :smiling_face:

2 likes

Als je ongeveer 25% van de prijs van chrono afhaalt zit je rondom het bedrag waar de gemiddelde HF’er interesse krijgt. Doe graadmeter hou ik qua verkoop meestal in gedachten.

1 like