Phoenix.bas

@Phoenix.bas
Voor Bas een mooie Skx mod mogen maken .
Veel plezier ermee Bas , en misschien tot een volgende keer
Mvg Theo

3 likes

Ik heb mijn Oris Aquis in het mooie groen verkocht aan @Phoenix.bas naar grote tevredenheid. Bas wilde graag het bedrag in delen betalen en ik ging daarmee akkoord. De eerste betaling was netjes op tijd en de tweede betaling vond zelfs vroeger plaats dan was afgesproken! :+1: Bas heeft tevens een Oris Tri Wing schroevendraaier van mij overgenomen. Wederom een zeer snelle betaling. Ik kan verder niets dan goeds vertellen over zaken doen met Bas. Vriendelijk, beleefd, enthousiast en duidelijk in zijn communicatie. Warm aanbevolen! :smile: :+1:

1 like

Crafter Blue bandje overgenomen van @Phoenix.bas.

Exact zoals afgesproken en keurig netjes ontvangen.

Thanks man! :+1::+1:

1 like

Ericka bandje van @Phoenix.bas overgenomen. Fijne communicatie en snelle verzending.
Zou zo weer iets van Bas kopen, of aan hem verkopen.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Bas.
Na een prettige mailwisseling en een snel bezoek tevreden naar huis.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Net de Ginault binnen gekregen die ik bij @Phoenix.bas gekocht had. Super levering en wat is die Ginault prachtig. Mooier nog dan op de foto’s. Dank je wel Bas voor de super deal!!

1 like

Een horloge aan Bas verkocht. Snelle betaling, prima communicatie :+1:

1 like

Zojuist een Omega Seamaster Pro overgenomen van @Phoenix.bas. Hij is jarig maar het was geen probleem om het horloge even op te halen in het restaurant waar hij uit eten was. Goeie vent en dito horloge, top.

1 like

Vandaag met @Phoenix.bas en zijn aanstaande vrouw wat gedronken en gegeten, zijn Grand Seiko gepast en gezellig over horloges gepraat. De GS is een lust voor het oog en daarom maar de knoop doorgehakt en het horloge van Bas gekocht. Al met al een ontzettend leuke en gezellige ontmoeting. Graag nog eens. :blush: :+1: Warm aanbevolen. :ok_hand:

2 likes

de eigenzinnige, mooie Vratislavia Conceptum Pan Africa overgenomen van Bas, vriendelijke kerel, snelle reactie, top transactie…wel een top onderhandelaar :innocent:…aanrader :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Bas (@Phoenix.bas). Overdracht live gedaan. Bas is een leuke vent en echte liefhebber die zijn afspraken nakomt. Prima communicatie. Zeker aan te raden om met Bas ‘zaken te doen’!

1 like

Mooi bandje voor een schappelijke prijs overgenomen. Bas heeft nog een sprintje getrokken om te zorgen dat ik m voor het weekend kreeg. :+1:t3:

1 like

Een mooie Breitling overgenomen van Bas @Phoenix.bas nadat hij me heeft benaderd over dit horloge. Top communicatie en prettige en vlotte afhandeling.
Bedankt Bas!

1 like

Afgelopen zaterdag al even de prachtige Seamaster van Bas bezichtigd waarbij we allebei onze collectie uitstalde om alles even te bewonderen en er lekker over te praten. Daarna (sneller dan verwacht) vanavond de deal definitief beklonken wat ook volledig volgens afspraak is verlopen.

Met @Phoenix.bas kan je uitstekend zaken doen en ik beveel hem van harte aan. Goede ervaring en dit soort dingen maken het forum leuk en vertrouwd. :ok_hand:

Bas wie weet tot een volgende keer!

1 like

Een Superdeal gekregen van Bas! Super gave Seiko mod!

Communicatie was top! Verzending was snel en netjes ingepakt. Betaald met Tikkie! Zo kan er ook niks verkeerds gaan in mijn beleving.

Bedankt Bas!

1 like

Een koop/ruildeal met @Phoenix.bas gedaan en dat was een zeer prettige ervaring. Fijne communicatie, vlotte betaling/verzending en het horloge keurig verpakt ontvangen. Niets dan lof, warm aanbevolen.

1 like

Bandje gekocht voor een seamaster 300, snelle reactie ik heb de afgesproken prijs betaald en hij lag op de post ook denk ik want de volgende dag had ik hem thuis. Prima gegaan dus.
:+1:

1 like

Snelle deal gedaan met @Phoenix.bas. Alles prima verlopen.

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @Phoenix.bas. Fijne communicatie en ontmoeting.
Door een restrictie van de bank kon hij niet het hele bedrag overboeken, maar ik vertrouwde hem volledig op het naderhand overboeken. Wat hij ook zeer vlot had gedaan. Aanrader !

1 like

Prachtig bandje van @Phoenix.bas overgenomen.

Deal was snel gesloten, prijs in orde, verzending super snel, bandje in misschien nog wel betere staat dan beloofd en communicatie prettig. Aanrader!

1 like