Phoenix.bas

Ik had een horloge ontvangen via Kickstarter. Bas @Phoenix.bas zei dibs. De dag erop de deal gemaakt en het horloge direct verzonden. Top communicatie en zeker een aanrader!

1 like

Hier ook goede ervaring met @Phoenix.bas
Ginault verkocht en alles verliep smooth, gelukkig werkte postnl ook mee :+1:t2: Kan een deal met Bas zeker aanraden.

1 like

Goede ervaring met @Phoenix.bas gehad. Alles volgens afspraak en een leuke horlogebabbel. Graag nog een keer!

1 like

Meermaals fijn zaken gedaan met @Phoenix.bas. Aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Nieuwe BOR band van Bas @Phoenix.bas mogen overnemen deze week en dat was een prima ervaring! :ok_hand:

Prettige- en efficiƫnte communicatie en snelle verzending. Zeer aanbevelenswaardig forumlid om een zaak mee te doen! :slightly_smiling_face:

1 like

Na een lange pb-historie, waarbij de koopmanskunsten van Bas @Phoenix.bas toch wel doorkwamen :wink:, de knoop doorgehakt en een horloge overgenomen. Prettige communicatie, correcte deal. Tot mss een volgende keer.

1 like

Fijn en vlotte deal met @Phoenix.bas. Hij zocht een watch tool en ik had er eentje liggen die niet werd gebruikt. Bas bied realistisch en betaald vlot. Communicatie is top! Dikke aanbeveling :star::star::star::star::star:.

1 like

Zeer mooie Seiko kunnen overnemen van Bas (@Phoenix.bas ). Aangenaam en respectvol onderhandeld, netjes volgens de afspraken afgehandeld en verzonden. Top verkoper, 5 sterren

1 like

Ik kan de vele positieve reacties hier alleen maar onderschrijven. Ik heb een prachtig horloge van Bas, @Phoenix.bas, mogen overnemen. Bas is een geduldig mens en gelukkig niet snel op de kast te krijgen waardoor we uiteindelijk tot een overeenstemming zijn gekomen. We zijn volgens mij beide tevreden achtergebleven en ik kan Bas van harte aanraden.

1 like

Prettige afhandeling en duidelijke communicatie met Bas!

Aanrader.

Heel veel plezier ermee! Mooie aankoop, al zeg ik het zelf :wink: