Photoshop (Tues)day. Wat is jullie mooiste photo(shop) van jullie horloge?

De titel zegt het al. Filtertje hier, beetje bewerken… Bijna iedereen doet het.
Zelf vind ik het erg leuk om een beetje amateuristisch foto’s te bewerken en was daarom benieuwd naar jullie creaties.
Filteren en bewerken jullie er ook op los of zijn jullie juist meer van het ‘puur natuur’?

Daarom de vraag: Wat is jullie mooiste photo(shop) van jullie horloge?

Hieronder wat van mijn foto’s aangezien we daar hier gek op zijn.

24 likes

Ik doe eigenlijk altijd een filter eroverheen om de kleuren iets feller en warmer te maken.

2 likes

25 likes

@25tien wou het op Facebook nog tegen je zeggen om hier ook even deze foto te plaatsen! Zullen een hoop hier wel leuk vinden :joy:

1 like

Ja lekker hoor. Ik laat in het midden welke

2 likes

Ik maak ze eigenlijk puur natuur. Op de een of andere manier kan ik mij er niet toe zetten om me te verdiepen in die filters. Ik vind het wel vaak mooi bij anderen. Alleen zie ik soms dat anderen steeds hetzelfde trucje (filter) toepassen waardoor het resultaat zo voorspelbaar word. Soms een beetje jammer.

3 likes

Ik vind die filters wel leuk, Snapseed voor en na:


Gr. Marc

4 likes

Ik gebruik nooit filters. Ik pas de settings altijd dusdanig aan, dat de foto zoveel mogelijk overeenkomt met het werkelijke beeld op het moment dat de foto wordt gemaakt.

Ik vergelijk het altijd met een niet zo een mooie meid die veel make-up op heeft.

2 likes

Filters worden vaak gebruikt om een matige foto te pimpen.
Polishing a turd, zeg maar. Ik zie het zelfs in sommige verkooptopics.

Zo doet ie dat ook met z’n klanten na afloop. :joy:

1 like

Klopt! Die dagen hebben we allemaal wel eens snoes… Gelukkig zijn de meeste feestjes in slecht belichte ruimtes… dus geen zorgen!

:kissing_heart:

6 likes

Leuk grapje, ik moest even glimlachen. Jij kan het echter ook wel gebruiken :upside_down:

Thanks man! :kissing_heart:

[quote=“EduardoLiotto, post:1, topic:113038”]
Hieronder wat van mijn foto’s [/quote]

Ik ben ook echt een fotografie noob hoor maar ik kan jouw foto’s er altijd direct uitpikken.
Jij hebt echt een HDR fetishj, persoonlijk ben ik daar niet echt een fan van.
Doe nou eens gewoon rustig met die contrast sliders man :joy:

6 likes

Heb je die Mido all dial nog?

1 like

@EduardoLiotto Mijn beste: u heeft geen Photoshop nodig. Uw horloges zijn al bijzonder!
:+1:

1 like

Echt photoshop gebruik ik niet zo vaak.
Hier een paar geshopte.


.

.

10 likes

:heart_eyes:

Van mij mag je zulke pareltjes (weer) dagelijks gaan posten!

2 likes

Geeft alleen maar weerstand op HF.
Doen we niet meer.
:wink:

Jammer, maar begrijpelijk!