Phyl

Ik heb een horloge overgenomen van Phyl, Ik ben erg tevreden over de afhandeling van de verkoop. Het horloge was precies zoals beschreven, erg snel verstuurd en bomproof verpakt. Al met al een dikke duim omhoog :+1:.

1 like

Onlangs een Seiko overgenomen van Phyl, erg tevreden over de communicatie, verzending en verpakking. Zoals ze dan zeggen “deal with confidence”!

1 like

Caseopener overgenomen van @Phyl perfect geregeld. Snel verzonden en in prima staat.

1 like

Mooie zelos over genomen van @Phyl. Product zoals omschreven. Zeer prettige communicatie. Snel en bomproof verzonden. :+1::+1::+1:

1 like

Scheelde weer typen :upside_down_face::ok_hand:

2 likes

Omega horlogebandje overgenomen van @Phyl.
Snel tot een deal gekomen en dezelfde dag nog verzonden.
De band ziet er uit als beschreven.
Erg prettige ervaring en een aanrader!

1 like

Mooie Exactus over genomen van forumlid @Phyl :slightly_smiling_face:

Kort en krachtige deal: snel rond, weinig woorden en sterke daden! Snelle verzending en kogelvrij verpakt!

Phyl=TOP! :+1:

Leuke snelle deal gedaan met @Phyl, horloge zoals omschreven en lekker even gebabbeld over de hobby…

Voor herhaling vatbaar, bedankt :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan John.
@phyl is een sympathieke vent, een echte horlogeliefhebber en een betrouwbare koper gebleken.

Vond het gezellig om over horloges te praten John. Veel plezier en wellicht tot in de toekomst.

Ik kan zaken met Phyl vanuit mijn ervaring vandaag zeker aanraden!

1 like

Supervlotte deal met @Phyl, reageert snel en beslist ook snel en is zeer correct in de afhandeling, dat zien we wel eens anders.

Veel plezier met het horloge!

1 like

Mooi horloge van John overgenomen. Reacties kwamen vlot en toen de deal beklonken was werd ook direct het horloge bombproof opgestuurd.
Prima deal dus :+1:

1 like

Op zoek naar een 2014 Panerai catalogus op het wereldwijde web kom ik terecht bij…… Ja, ons horlogeforum waar @Phyl in het verre verleden eentje aanbood!!
Snel contact en even snel de catalogus in de bus!
Bedankt en @Phyl is een aanrader!!!

1 like

John heeft een Festina van me overgenomen.
Snelle en correcte transactie

1 like

Zelos Mako v3 teal overgenomen van Phyl.
Snel verzonden en zeer goede communicatieđź‘Ť

1 like

Horloge overgenomen van @Phyl
Deze kan worden toegevoegd aan het rijtje van vlotte en fijne deals.
Reageert vlot en vriendelijk en het horloge werd snel en netjes verpakt verstuurd.
Het is goed zaken doen met deze HF’er.

1 like

Bandje gekocht van @Phyl , super snelle reactie. Fijne deal samen kunnen maken en snelle verzending! Top zo! Thanks!

Horloge verkocht aan @Phyl, snelle deal, prettig contact. Topper. Geniet van je NA!

1 like

Setje horloge gereedschap verkocht aan @Phyl , vlotte communicatie en betaling. Fijn zakendoen zo :+1:

1 like

Was ook idd redelijk snel binnen, zag er goed uit, maar thuis werd niks gemeld dus was nog aan t wachten

Vandaag mijn horloge aan @Phyl verkocht.
Fijne duidelijke communicatie en een overdracht zoals je hem verwacht op HF.

Zelfs toen ik er achter kwam dat het garantiepasje in mijn kluis lag en ik later vd week pas kan zorgen dat het pasje naar John kwam ging hij hier erg coulant mee om. Top!