Phyl

Vandaag een prachtige donkerblauwe Davosa Ternos Diver Ceramic ontvangen in 40mm.
Met Oyster & Jubilee Davosa stalen band.
@Phyl bedankt voor de mooie deal !

ETA2824, Ceramic bezel, Divers extensions bracelet, Solid endlinks, Screwed band schakels, Saffier, Mooie blauwe lume, Loep met 2,5x vergroting…:heart:

Mooie Yema van @Phyl overgenomen. Snelle verzending en goede communicatie :ok_hand:

1 like

Vandaag een horloge opgehaald bij @phyl, snelle reacties, goede beschrijving en zeer gezellig gekletst over onze hobby. Zeer grote aanrader, hier is een woord voor: top :+1:t2:

2 likes

Vandaag een hele mooie horloge ontvangen met dank aan @Phyl
Vlotte communicatie, snelle verzending en niet geheel onbelangrijk: een heel tof horloge. Een aanrader, dank!

1 like

Prachtig boek overgenomen van @Phyl

Goede prijs en ik heb nog nooit een boek toegestuurd gekregen dat zo netjes en goed verpakt was.

Top dus! :ok_hand:

1 like

Nato Strap gekocht van Phyl. Goede communicatie, product als beschreven in nieuwstaat en goed verpakt :+1:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Phyl. Heldere communicatie en gezellige vent om mee over horloges te praten. :+1:

1 like

GasGasBones strap van Phyl gekocht. Zoals beschreven in nieuwstaat, keurig verpakt en prima communicatie.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Phyl
Fijne communicatie en prettige zaken gedaan. Aanrader! Wie weet tot een volgende :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Phyl. Vriendelijke vent en zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Van @Phyl een prachtige Tudor gekocht! Zéér tevreden, fijne communicatie ook.
Helemaal goed! Bedankt !

:+1:

2 likes

Bandje overgenomen van @Phyl. Snelle deal, prima afgehandeld! Topper

1 like

2 banden verkocht aan @Phyl. Vlotte deal en even zo snelle betaling, aanrader :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @Phyl. Snelle reactie, vriendelijk contact. Aanrader om zaken mee te doen!

Leuke ruil met Phyl gedaan. Net als de vorige keer; leuk contact en snelle afhandeling.:+1:

Eergisteravond laat voor het eerst in contact gekomen via dit forum en snel tot een deal gekomen. Gisterochtend op de post, vandaag om de pols!

Phyl, hartelijk dank voor de goede en snelle zaken en bezorging. Ik ga van het horloge genieten!

1 like

Van de week een mooie Seiko mogen overnemen van @Phyl. Snelle verzending en super goed ingepakt. Al met al zeer tevreden!

1 like

Horloge gekocht van @Phyl
Niet twijfelen, vriendelijke behulpzame persoon.
Horloge was snel verzonden en geleverd, zeer solide verpakt en is zoals beschreven!

1 like

Ik sluit me aan in deze rij van positieve ervaringen met @Phyl
Goede communicatie, redelijk in de onderhandeling, horloge bombproof verpakt en in de staat zoals omschreven.
:star: :star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @Phyl. Prettig zaken doen. Snelle communicatie en betaling. Niets op aan te merken.