Phyl

Een 5 sterren beoordeling voor John. Ik had mijn horloge nog niet aangeboden op het forum of ik had een berichtje in mijn inbox dat hij het horloge wilde overnemen. Betaling ging daarna ook snel dus voor mij was dit één van de snelste en prettigste deals ooit! :ok_hand:

Veel plezier met je horloge @Phyl

Afgelopen week weer een superleuke ruildeal gedaan met @Phyl

We hadden al eerder contact en uiteindelijk de deal gemaakt en zoals eerdere keren was het gezellig en alles zoals omschreven

Tot de volgende :star::star::star::star::star:

1 like

Wederom een leuke deal met @Phyl gedaan vandaag.
Onder het genot van een :coffee: tot een deal gekomen.
En na de deal nog enige tijd (jaja) over horloges gesproken.
John, nogmaals dank!

1 like

Door omstandigheden heeft het enige tijd geduurd maar vandaag tijdens een bijzonder leuke ontmoeting mijn horloge overgedaan aan @Phyl en een fraaie inruiler meegenomen. Bij deze dan ook van harte aanbevolen!

1 like

Mooie strap overgenomen van @Phyl .
Snelle handeling van zijn kant, waarvoor dank :+1:t4:

1 like

Tweemaal een horloge verkocht aan @Phyl, deals waren snel rond, fijne communicatie en straight to the point.

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Horloge verkocht aan John, aka @Phyl. Prettige communicatie en zeker een aanrader :+1:

1 like

Nick Mankey gekocht van @Phyl , uitstekend verlopen. Weet alleen niet waar ie woont want PostNL had twee weken nodig om hem te bezorgen. :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Steinhart overgenomen van @Phyl , snel tot een deal gekomen, snel verzonden, aanrader!

Mooie San Martin GMT ( SN0045 ) overgenomen van @Phyl een aanrader om zaken mee te doen !

Horloge verkocht aan @Phyl
Bedrag snel overgemaakt. Makkelijke communicatie :ok_hand:

Hierbij een dikke voor @Phyl voor een leuke ruil :+1:

Bomproof verpakt en alles als nieuw, aanrader :beers:

Vlotte en aangename deal gesloten met @Phyl.

Dank je voor het vertrouwen en geniet van het mooie horloge!

1 like

Weer op uiterst sympathieke wijze een horloge verkocht aan @Phyl tijdens een aangename ontmoeting.

Het is dan ook een no-brainer om John van harte aan te bevelen!!

1 like

Ruildeal met @Phyl. Na enig handjeklap vlot een deal gesloten en de horloges opgestuurd.

Aanrader!