Een 5 sterren beoordeling voor John. Ik had mijn horloge nog niet aangeboden op het forum of ik had een berichtje in mijn inbox dat hij het horloge wilde overnemen. Betaling ging daarna ook snel dus voor mij was dit één van de snelste en prettigste deals ooit!
Wederom een leuke deal met @Phyl gedaan vandaag.
Onder het genot van een tot een deal gekomen.
En na de deal nog enige tijd (jaja) over horloges gesproken.
John, nogmaals dank!
Door omstandigheden heeft het enige tijd geduurd maar vandaag tijdens een bijzonder leuke ontmoeting mijn horloge overgedaan aan @Phyl en een fraaie inruiler meegenomen. Bij deze dan ook van harte aanbevolen!
@phyl zocht een specifieke G-Shock die ik ongebruikt in de horlogedoos had zitten. Hij bleek een prachtige Seiko te hebben liggen waar ik wel interesse in had. Na een prettige communicatie een mooie deal kunnen sluiten en vandaag bij hem geruild. Alles precies zoals besproken, aanrader!
Samen afgesproken. Erg leuk gesprek met @Phyl gehad over horloges en andere zaken.
Contact vooraf ging super. Ik heb uiteindelijk iemand met een grotere glimlach zien vertrekken dan hij al ophad bij binnenkomst. Ik weet zeker dat we elkaar nog een keer treffen. Topvent, die ik net als iedereen al in dit topic deed, aan kan raden.
@Phyl is zojuist bij mij thuis geweest om een mooi horloge op te halen. Mooi op tijd en leuke ervaringen kunnen delen over de hobby. Alles netjes en correct verlopen, dank en veel plezier met je NA