Pierre laro, weet iemand de waarde?

Ik heb een oude Pierre laro gevonden en deze ziet er erg goed uit. Kwaliteit is ontzettend goed. Gok dat het uit 1970 komt. Alles werkt nog en heeft twee kleine bezels in het klokje verwerkt.

2 likes

Gezien het ontwerp zou ik het eerder in de jaren’80 of '90 schatten. De waarde zal niet boven een paar tientjes uitkomen vrees ik.

4 likes

Sorry… dit is een vermoedelijk nineties klokje, doublé kastje, zeker geen ontzettend goede kwaliteit en mocht je de geldelijke waarde willen weten…

Twee nutsen en een bounty

9 likes

Kwartschronograaf uit 1970 is al niet heel logisch… …inderdaad al het bovenstaande.

Ah, helaas. Maar bedankt!!

Pierre Laro is een NLs horloge uit Rotterdam.

3 likes

Misschien je telefoon nummer niet zo openbaar plaatsen.

1 like

Volgens mij kan ik dit niet meer aanpassen…

Hoi Bas4,

Ik kan helaas niks over de waarde van het klokje melden, geen idee…? Maar mocht je niks met het klokje doen en zou je er vanaf willen, dan ben ik zeker geïnteresseerd! Mijn vader heeft dit merk ooit opgezet en het heeft voor mij dus wel waarde omdat ik zelf geen Pierre LARO horloge bezit.

Dus mocht je dit klokje willen verkopen, dan ben ik zeker geĂŻnteresseerd.

Het zou ook enorm leuk voor mijn kinderen zijn om het te laten zien en er wat over te vertellen.

Ik hoor graag van je.
Gr,
Dennis Langendam

6 likes

Het horloge heeft vooral verzamelaarswaarde.
Leuk merk, zeker als je uit 010 komt…

juwelier_bob_langendam-1

2 likes

Toen waren de markiezen nog mooi blauw en wit :smiling_face_with_three_hearts:

Hoe kom je aan deze foto als ik vragen mag?

2 likes

Gewoon, Google. :slightly_smiling_face:

Op Ebay staan ook een aantal Pierre Laro horloges te koop, Dennis.

2 likes

Ik heb ook een Pierre Laro die eventueel wel weg mag. Heb je een berichtje gestuurd.

1 like

Hoi Tijner,

Ik ben geĂŻnteresseerd en wat leuk dat je hem na het lezen van mijn verhaal voor niet al te veel wilt verkopen. Ik heb je een mail gestuurd.

Gr,
Dennis

Hoi!

Ik heb niks van je binnengekregen, maar heb je net een PB gestuurd. Als je op je gebruikerslogo klikt en dan op het envelopje zie je die.