Daar kunnen de meningen over verschillen.
Het ziet er ‘handcrafted’ uit een soort prototype
voor een select groepje ace vliegers.
Maar ik heb hem nooit irl gezeien, wel veel foto’s.
Grt.
Ondanks de run op de Aevig Balaur HFLE2016 is onze P1lot One nog altijd de bestverkochte HFLE ooit. Tot nu toe dan. Daar geniet ik nog altijd van. Pak aan!
@Teunan87
@anon94081762EV
@Arie_Kabaalstra
@Rob_Roll
Bedankt nogmaals mannen voor ons mooie en leerzame project!
Dat gebeurd ook, de mijne verkocht ik voor 499.-, waarna hij voor minimaal2-3x deze pijs doorverhandeld werd.
Dat meen je niet
Flieger Eins?
Jawel, voelde achteraf een beetje, nou ja vul maar in. Ik kwam er natuurlijk niet aan tekort, blijkbaar was er externe vraag naar de pilot one.
Was? Die is er nog steeds en dat is een compliment. Je hebt overigens (vind ik) een goede whiskey en sigaar tegoed van me. Waar & wanneer?
Dat komt wel een keer goed bij een volgende meeting👍Overigens nu niet meegedaan met de balaur, maar volg het wel en ben erg benieuwd.
De “'Rode Baron” als ik het goed heb.
Hou je tegoed.
Ik meen het ook nog.
Volgens mij was dat gewoon Hans die wat aan het tunen was aan de knoppen van zijn webwinkel. Zo’n periode had ie op een bepaald moment even,…
Op dat moment , laat ik het netjes zeggen, begreep ik daar ook niks van. Inmiddels kan ik er om lachen. Hans mag van mij inmiddels net zulke uitzinnige prijzen vragen als hij zelf wil. Dat heb ik ervan geleerd
Die uiteindelijk ook werd neergehaald!
Dat je die kent zeg!! Ik zong die altijd als slaapliedje als Finn niet kon slapen na de fles. Briljant!
Dat is vast geen vegetarisch gerecht.
Ik vraag me inmiddels hardop af wanneer we een slotje krijgen hier.
Wie kon niet slapen, na welke fles.