Ik zou nog wat meer rondkijken op web.
Dit waren een paar tips.
Ik verneem graag wat je keuze zal zijn.
Good flight
Drex to Raider,
over and out.
Ik zou nog wat meer rondkijken op web.
Dit waren een paar tips.
Ik verneem graag wat je keuze zal zijn.
Good flight
Drex to Raider,
over and out.
Tnx!
Niet echt mijn stijl, ik wacht eens af op de mail van de aristo, zij maken trouwens ook messcherschmitt
Fortis en Damasko zijn ook in de stijl wat ik zoek maar prijzig
Zeg! ga es naar jullie nest joh!
on topic
Vanuit de u.s bestellen stelt niks voor zolang je de nakosten maar in de gaten houd die je bij bezorging dient te betalen.
haha ben aant werk, moet mijn tijd toch doden en naar mooie klokjes kijken
uiteraard de beste manier om tijd te doden.
niks haasten lekker inlezen hier.
ben bang dat die Aristo niet onder de 950 euro gaat komen omdat dit merk toch wel erg goede kwaliteit bied.
Kijk hier eens voor een idee.
Een mooi overzicht van pilot watches
Dat dacht ik ook al, misschien kan de horlogezaak een leuke korting geven, en dan wil ik me nog wel eens bedenken
Leuke site, alleen Steinhart en Hamilton past in het budget
600 euro is ook net het budget dat je net niet kan gaan winkelen bij de ‘‘grote merken’’ maar afhankelijk bent van aanbiedingen
begrijp me niet verkeerd,voor 600 euro zijn er prachtklokken te koop maar niet de merken die jij voor ogen hebt.
Jaa dat had ik ook al door, thuis maar eens de vrouw lief aan kijken he
ff wat vaker de afwas doen en zo doet wonderen …echt
Daarmee schiet je budget zo 200 omhoog
haha idd ! Hoe zit het met kwaliteitsverschil tussen Aristo, Archimede, Steinhart en Laco ?
Het gaat niet om kwaliteitsverschil
Naamsbekendheid
Historie
marktafzet…
Heeft het dealers of is het direct van de fabrikant
Stowa
Laco
Iwc
Lange
Deze merken hebben de ‘‘orginele’’ pilots gemaakt en teren nog steeds daarop en zijn daarom duurder dan de andere genoemde merken.
Archimedes heeft een dealer netwerk zoals ook Aristo dus ook extra aftrek van verdiensten.
Steinhart niet die levert af fabriek en kan de klokken goedkoper aanbieden (
Oke heb je zelf ervaring met een van deze merken of heb je een andere smaak
Ik heb ervaring met alle genoemde merken
iwc en lange heb ik het niet over want veel te ver uit budget
Stowa heeft een goedlopende naam met daar bijbehorende kwaliteit die nooit ergens in de aanbieding komt …zo ook laco.
Archimede is een microbrand die uitgroeit tot een serieuze speler …maar soms onderschat word.
Steinhart is een af fabriek verkoper en goede kwaliteits/prijs verhouding
Oke
Ik denk dat je echt eens goed naar Steinhart moet kijken,want die assembleren mooie horloges voor een budget tussen de 600 en 1000 euro.
assembleren als in…ze maken niks zelf maar besteden alles uit…en dus goedkoper.
Klopt 870 euro heb je een 44 chrono met 7750 valjoux uurwerk, maar aristo is dan weer mooier vind ik