Piloten Horloge Budget 600 euro

Dan kan echt geen kwaad. Jaren stil staan wellicht wel. Ik heb een horloge wat ik 1 keer per jaar draag. Is mijn meest nauwkeurige horloge (nou op mijn Spring Drive na, dan).

Spring drive :heart_eyes: Laat ik het horloge eerst maar eens binnen krijgen heb 14 dagen bedenk tijd. Kwa handopwinders is er minder keus

echt? Die van mij heb ik verkocht voor de prijs die ik er voor heb betaald. 1500 euro
 damn, belachelijk!

De P1lot One is overigens een goede keuze. Mocht je het uiteindelijk niks vinden: Je komt er volgens mij nog steeds makkelijk van af. En je hebt een unieke klok te pakken!

Ben me toch sterk aant bedenken om een Laco met handopwinding te bestellen, Steinhart hebben ze ook maar die zijn 44mm is me net wat te groot, en Stowa vraagt de hoofdprijs

:stuck_out_tongue_winking_eye:

http://www.subdelta.com/product/p1lot-one-16/

Ik heb er nog een keer een gezien voor zo’n prijs (ander nummer).

Eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij hem verkoopt!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik laat me niet uit over het ethische aspect, maar €499 was wel goedkoop voor wat je kreeg.
Mijn Pilot One gaat niet weg, hoe dan ook :yum:.

Zo ook nog ff een Orient Mako besteld voor door de dag te dragen :smile:

1 like

Even n headsup. Van deze Ana digi citizen heb ik de pvd uitvoering. De band is daarvan echter gigantisch stug en zit denk ik voor velen niet lekker. De stalen en titanium versies.lijken die probleem niet te hebben.

Orient is net binnen gekomen snelle en top levering via seriouswatch.eu ! :smiley:

Nog ff wachten dat mijn horlogetooltje binnen komt dan kan ik de band kleiner maken.

Hier enkele foto,s wel met gsm helaas gemaakt. De Laco moet nog binnenkomen bij leverancier dus zal nog wel een weekje duren :frowning:

1 like

Mooie Orient

Tnx ! Leuke kwaliteit voor weinig geld :slight_smile:

Goede keuze. Ik heb de Mako al enkele jaren en geniet er nog steeds van.

Altijd mooi, een Mako! Heb zelf een Pepsi.
Mako is eigenlijk een verplicht horloge voor iedere liefhebber, net als een Monster :smile:.

Was ook eerst aan het kijken voor een Monster, deze Orient was maar 150 voor die prijs kon ik hem niet laten liggen :smile:

Mooie Mako, die heb ik ook :wink: Leuk horloge voor het geld!

Of ik heb het gemist of het is nog niet bekend, maar welke Laco heb je nou uiteindelijk besteld?

Laco type a Dusseldorf :slight_smile:

:+1:

Laat maar even weten hoe die Laco is. Spookt hier al jaren door m’n hoofd
 :wink: