Vanavond in het donker even goed zoeken!
Eerst even een bouwlamp in alle hoeken en gaten, zelf zonnebril op, dan acuut licht uit en maar zoeken. Maar OK, goddank garantie. Bezel is zo een paar honderd; en nee, de pips leveren ze niet los.
Toch slordig.
Dat ding kost +4K…
Op AliExpress even ‘lume pip’ intypen, dan kan je er eentje uit China halen. Voor een paar euro kan je het hele horloge bedekken met pips.
Na de garantietermijn is dat een mogelijk te bewandelen weg.
Je kan ook decadent gaan, en een diamant kopen ter grote van dat stukje lume wat er in zat, en die erin laten zetten.
Bling bling muddiefukkaaaa
Stukje 925 sterling zilver
Ik heb idd ook altijd kriebels voor zo een hoge pip nadat die v mn Junghans een keer is verdwenen. Was gebeurt bij een garantie reparatie notabene.
Als jochie wist ik helaas niet sterk in m’n schoenen te staan om t gefikst te krijgen…
Yep, al meerdere voorbij zien komen op HF:
Klopt. Zeker als je er niets vreemd mee gedaan hebt, mag dit absoluut niet gebeuren.
Heb de lume van mijn BB58 per ongeluk eens ergens tegen gestoten waardoor er een stukje af was. Bezel is toen vervangen.
Een stukje dat afbreekt na stoten is acceptabel maar een complete pip die zomaar verdwijnt kan echt niet.
Weten ze bij Gassan wel raad mee denk ik
Gevalletje Puntje In Prullenbak?
Is Woezel er wel nog?
Zou bij Rolex niet gebeuren . Weten we in iedergeval waar een deel van het prijsverschil blijft
Licht uit en UV lampje aan is zo ook een optie…
Natuurlijk wel zien dat je kamer niet besmeurt is… anders krijg je CSI achtige beelden
Wat voor vreemds zou hij met zijn Tudor gedaan moeten hebben dat het wél had kunnen/mogen gebeuren? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Komt vrij vaak voor en valt gewoon onder de garantie. (Indien uiteraard binnen de garantieperiode)
Professioneel desk-diver…
Maar goed…zo’n ding is minuscuul en kan overal liggen. Zoeken lijkt me geen optie en stel je voor dat ik hem vind, is het toch richting Gassan voor enig herstelwerk…