@Forrestx Laat even weten hoe dit afloopt. Volgens mij fixen ze dit gewoon heel vlot en snel en netjes bij Gassan. Het is een BB58, die moet vet onder water kunnen en zeker tegen stootjes kunnen.
Ik heb gehoord jij hebt heel bijzonder pipi
Als je interesse hebt kan ik je wel in contact brengen?
Bizar eigenlijk, vooral als ze er geregeld uitvallen als ik dit topic zo zie
Wel slim van Tudor buiten de garantie mag je voor duur geld een nieuwe bezel kopen. Daar verdienen ze dan weer goed op zodat ze de garantie gevallen gedekt hebben.

Wel slim van Tudor buiten de garantie mag je voor duur geld een nieuwe bezel kopen. Daar verdienen ze dan weer goed op zodat ze de garantie gevallen gedekt hebben.
U is van de complotten?

U is van de complotten?
Nee van handig zaken doen.
Laat het zeler weten!
Nu nog even aan het genieten van Cornwall en bij terugkomst langs Gassan…de AD

Nee van handig zaken doen.
Alles voor de pegels…
En van die slechte reputatie die ze dan opbouwen sponsoren ze dan weer allemaal fancy sport equipes enzo.
Klinkt als hetzelfde succesverhaal als Van Moof…die nemen nu toch Giant over?

En van die slechte reputatie
Dat zal wel meevallen het mysterie van de verdwenen pipjes zal waarschijnlijk niet een trending topic worden op het internet.
Vervelend en het hoort natuurlijk niet maar ook weer niet het einde van de wereld.

Vervelend en het hoort natuurlijk niet maar ook weer niet het einde van de wereld.
Dit.
Komt waarschijnlijk omdat ze bij Tudor ecologische, bio, vegan, stikstofneutrale, vleermuisvrije en vrije uitloop-lijm gebruiken.
Hoeveel van de BB58 zijn er verkocht?
En van hoeveel zijn de lume pips er uit gevallen?
Zal wat mij betreft meevallen en zal worden opgelost

die nemen nu toch Giant over?
uhm, nou nee. Andersom misschien wel…
On topic, geen idee hoelang de garantie is op mn 925’je, maar als de pip er uit valt ga ik echt geen nieuwe bezel kopen!
Diamant er in is best een leuk idee.
Pips die kwijt raken is al een eeuwigheid gaande. Zowel op Rolex als op tudor. Oud en nieuw.

Toch slordig.
Dat ding kost +4K…
Dus mag het niet kapot gaan? Interessante gedachte.
Zo lang ze niet zo vaak verdwijnen als de riders van een Breitling bezel valt het allemaal wel mee