Op de achterkant van de lug
Kan niet anders zeggen dan wat een geweldig snelle schandalige service !
Maar je hebt het horloge in ieder geval weer terug !
Ander serienummer…
Sowieso geregistreerd bij Tudor en vermeld op de documentatie van Ga sorry, de AD. De fysieke kaart krijg ik per post, dus eigenlijk geen idee wat daarop staat.
Voor de duidelijkheid, het vervangen van de kast staat los van de pip en bezel in mijn geval!!
Bijkomend voordeel…de bezel is nu beter uitgelijnd op de nieuwe kast. Die stond een haar dikte scheef en nu niet meer…
Ben benieuwd
Ik geloof het “vieze pip” verhaal niet. Die pip steekt toch mega uit? Als het diep in de bezel zwart was, was de pip gewoon weg.
Ik gok een leuk verhaal ter imagoschade beperking van uitvallende pips. Dat vermoeden trek ik trouwens uit dunne lucht, maar kom op zeg… Dit moeten ze toch direct gezien hebben bij een uitstekende lume pip?
Zag het gat er zo uit? Ja, niet de zilveren bb maargoed. De pip constructie is hetzelfde.
Ik blijf erbij. Die pip was weg. Mogelijk wel gevuld met vuil, maar alsnog weg. Anders had je, de AD of de eerste Tudor medewerker dit echt wel gezien.
De eerste post toont de “ontbrekende/vieze” lume in de pip:
Ow damn . Nooit gedacht dat het mogelijk klopte. Deze kan idd vies zijn. Wat een verhaal