Plaatjes vergroten niet na update?

Beste leden,

Na de recente update (vandaag) is het bij niet meer mogelijk om plaatjes te vergroten.
Wanneer een bestand groot genoeg opent deze na de 1ste klik in een pop-up, bij een 2de klik vergrootte deze voor de update. Nu scrollt die bij elke volgende klik een foto verder ipv van dat deze vergroot.

Ben ik de enige en zou het mijn configuratie zijn of hebben jullie hetzelfde?

Bij geuploade eigen afbeeldingen (zoals bij Wat dragen wij vandaag) kun je ze vergroten.

Bij plaatjes van internetlinks niet altijd

Onveranderd dus.

Ik heb het niet…werkt nog steeds als voorheen.

(Iphone X, ios11.2.5, Safari)

Ik heb hetzelfde, heel irritant. :frowning_face:
Gebeurt overigens alleen als er meerdere foto’s in een post staan.

Juist bij advertenties met meerdere fotos is dat vervelend. Want juist bij een advertentie wil je alles in detail kunnen bekijken.

Zie andere reactie en ter aanvulling, het gaat dus om een post met meerdere plaatjes. Ik was bij de advertenties aan het grasduinen. Maar ben dus niet de enige.

Ah dat zie ik nu ook gebeuren idd. Eerste klik vergroot de foto, de tweede klik geeft de volgende foto…en in de extra vergroting.

1 like

Daar had ik dus het probleem en das niet handig. Sterker, zeer vervelend.

Ah duidelijk. Ik snap het.

Heb helaas de oplossing niet voor je.

1 like

Je kunt daarna overigens wel mbv de pijltjes gewoon door alle (vergrote) afbeeldingen scrollen.

1 like

Yup, op zich ook leuk maar ik wil groot. SIZE MATTERS in dit geval :slight_smile:

Dat is dus ook met de extra vergrootte afbeeldingen het geval. Ik zie geen probleem…werkt gewoon prima allemaal.

Je kunt de afbeelding openen in een nieuw venster, en dan kun je wel inzoomen. Maar handig is anders…

1 like

Helaas bij mij niet…
Kan enkel openen in nieuw venster en dan per stuk…

Dan zijn @wbcoupe en ik iig de sjaak :frowning:

@Jur Kan dit nog ingesteld worden?
Of is het OS of browser te oud na de update?

Ik merk ook dat als je originele tekst wijzigd in een advertentie (tikfoutje etc) deze gelijk boven aan in de lijst weer komt … Dit was vroeger toch niet?

Dacht het niet nee. Kwam alleen omhoog na reactie. Ook wijzigen titel kon zonder dat die omhoog wordt geplaatst.

Volgens mij is het niet browser afhankelijk, ik heb vanalles geprobeerd, Windows 7, windows 10, android, iOS Microsoft edge, Chrome, Firefox, overal werkt het hetzelfde, Geen mogelijkheid meer van dubbel inzoomen dus bij posts met meerdere foto’s. :confused:

1 like

Dat verschilde per keer.

Dit ook.

Binnen Ios Safari werkt het dus nog wel (op mijn iPhone).