Plaatjes vergroten niet na update?

Hoe werkt het dan? gaat hij niet naar de volgende afbeelding als je de tweede keer klikt?

Dat was voorheen ook zo, maar wel afhankelijk van het moment van wijziging (dacht ik).

Jawel
dat is hetzelfde bij mij. Maar ik kan daarna wel gewoon mbv pijltjes door de (vergrootte) afbeeldingen scrollen.

Hier hetzelfde, ook al opnieuw opgestart (browser en pc) maar in dit geval geen oplossing

Even uit- en inloggen? Ik kreeg ook wat rare melding die zijn hierna verdwenen.

Nope, ook gedaan maar soelaas


Darn :-1:

1 like

Hmm, op mijn android telefoon is het wel bruikbaar, net als op een iOS telefoon waarschijnlijk, omdat je daar de mogelijkheid hebt om met twee vingers in te zoomen; op een computer heb je die mogelijkheid (over het algemeen) niet.

Hier hetzelfde probleem. Bij een post met meerdere plaatjes zorgt een klik op de huidige foto voor het doorscrollen naar de volgende foto, niet voor een zoom. Hopelijk kan dit opgelost worden (qua compatibiliteit) met de nieuwe software. Alternatief: zorg voor een scroll-zoom.

2 likes

Ik vermoed ook dat het compatibiliteit is, meestal met updates en functies die verdwijnen.
Toch alles al geprobeerd, uitloggen, opnieuw opstarten etc. Volledig nieuwe sessie

Komt vast wel weer goed na wat gepuzzel

Verwacht geen snelle fix :neutral_face:

Heb het gevraagd in het Discourse forum.
Dit kreeg ik als reactie:

2 likes

Thx voor het navragen :+1:

1 like

Geen probleem :blush:

Ben ook nog aan het kijken naar het ‘rotatie’ probleem van plaatjes.

Gek genoeg ‘was’’ dat een bekend probleem en moet het zijn gefixed in versie 1.9.x. (Wij hebben nu versie 1.9.1)

2 likes

Is hier nog wat aan gedaan? Op mn iphone kan ik hoge resolutie foto’s nog steeds niet uitvergroten. Zeker bij het blauwe gedeelte en vintage vind ik dit wel een enorme achteruitgang👿

Nee, niet dat ik weet. Ik ervaar nog steeds hetzelfde probleem.
Maar bij een post met meerdere plaatjes helpt rechtsklikken en dan openen in nieuw tabblad. Niet heul handig maar wel werkbaar zodat je kunt uitvegroten. Wellicht werkt dat dan ook op je telefoon.

1 like

Ik snap het probleem niet. Na Ă©Ă©n keer klikken krijg ik een pop-up waarna ik op downloaden kan klikken en de foto in een nieuw venster opent en kan ik prima vergroten. iOS 11.2.5 op IPhone SE.

Dat downloaden/nieuw tabblad was dus voorheen niet nodig. Maar toch bedankt voor de tip, ik kan weer inzoomen :+1:t4:

2 likes

Ja want ieder plaatje downloaden om het volledige grootte te kunnen zien (wat voorheen dus prima werkte met 2x click) is een hele handige workaround
 :joy:

2 likes

Ik weet het. Er zijn weinig problemen in de wereld die groter zijn.

2 likes

Ik heb als IT-er hele dagen met dit soort mega spoed hele bedrijf ligt plat problemen van klanten te maken, dus dacht doe zelf ook ff een keer mee :wink:

1 like