Plaatjes vergroten niet na update?

Lijkt me soms best lastig voor je, op dit ‘first world theme’ forum😛

1 like

Moet je klanten eens horen als ze na een update een handeling meer moeten uitvoeren (en bestanden eerst lokaal moeten downloaden). En terecht overigens, want zij betalen over het algemeen voor software en services.

Zoals je zelf zegt, die klanten betalen.

Daarom zette ik het er ook expliciet neer … dacht niet dat ik het verschil met een gratis forum hoefde uit te leggen :wink:

Maar je hebt gelijk; wie betaalt bepaalt. (als het goed is)

1 like

Ja en?
Dan mag je dus niet aankaarten dat een functionaliteit niet meer werkt?
Of niet meer vragen wat er is en hoe en of het opgelost wordt?

Maar dat zei je hier al, sorry

Het lijkt mij voor de beheerder ook goed om te weten en of die er dan wat aan óf mee doet is een tweede. Als men er niets mee wil doen prima maar dan zijn ze wel op de hoogte
Maar fijn dat wij nu weten dat het niet snapt en het downloaden heel handig vindt en de anderen een stelletje zeikers :+1:

Snel in je wiek geschoten? :joy:

Die kwalificatie is geheel voor jouw rekening.

Blijkbaar mag je geen commentaar leveren op de functionaliteit van het forum omdat het gratis zou zijn? Ik doe het lekker toch :smiling_imp:

Net mijn eerste blauwe topic na de update via de pc gemaakt (windows10/Chrome); alle foto’s worden nu standaard een kwart slag gedraaid. Zelfde drama als op WUS.
Via de Iphone geen probleem met de foto’s, maat daar heb je nu weer een irritant klein scherm om te bewerken wat continu verspringt.
Ik zie dus geen progressie met deze update, enkel nadelen…

Is er al zicht op een oplossing voor de gedraaide afbeeldingen? Ongeveer 1/3 van de geuploade afbeeldingen heeft hier last van. Krijg er een wiebelnek van. :stuck_out_tongue_winking_eye:

nekpijn

1 like

Is wel vreemd ja. Afbeeldingen staan goed, maar wanneer je er op klikt verdraaien ze.

Dit forum draai op plaatjes.
Dus ik hoop dat men als de gesmeerde blixum deze grove bug gaat fixen.
Alvast vriendelijk dank. Ook en dus met name aan de ontwikkelaars van Discourse (sukkels… Maar met alle respect he…)

Ik heb de imagestraight add-on van Firefox. Nergens last van.

1 like

Link ?

Niet alle foto’s, maar toch wel veel, kunnen vergroot worden weergegeven via W10, door een linksklik op de foto, dan rechtsklik en ‘afbeelding bekijken’, daarna krijg je een plusje als het te vergroten valt. Klikken en er komt een vergroting.

Foto verlaten door op de pijl ‘Een pagina terug gaan’ te klikken.

KLIK

https://www.firefox.com/add-ons/imagestraight

Laat maar joh

1 like

Op zich prima. Dat 'laat maar, joh’
Maar toch even. Heb de meeste browsers de afgelopen jaren getest en gemangeld. En uiteindelijk -terug- beland bij IE (de, voor mij goede, argumenten laat ik even daar. Misschien in een andere discussie)
Chrome schijnt nu een market share te hebben van 58% (een privacy drama, Google… Maar de eigen mening), IE 14% en Firefox 12%, plus nog een paar anderen.
Dit is een vrij fors forum met behoorlijk wat data verkeer. Ik ga ervan uit dat het HF gekozen heeft voor betrouwbare (de betere, qua prijs/kwaliteit) software. Dan mag je verwachten dat dit soort ‘bugs’ mbt de foto’s gewoon snel worden gefixt door zo’n organisatie.
Ik ga er niet vanuit dat dit forum draait op de Freeware van Discourse.

Om dan add-ons te moeten gaan zoeken voor mn browser, handig dat ze er zijn, daar niet van. Maar nee

Kortom, je mag verwachten dat het gewoon werkt op gangbare browsers. Dat de gemiddelde gebruiker zich niet achter zn oren krabt. En dat de iets meer ervaren gebruikers niet op zoek hoeven te gaan naar add-ons etc.

Tenslotte. Dit is geen kritiek op het HF. Wel op de ontwikkelaars van de software waar het forum op draait.

En nu weer klokkies kijken :wink:

1 like