Ga naar de (grijze) dealer en pas beide modellen. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk binnen luttele seconden een voorkeur.
Je gaat toch niet aan de hand van een poll een horloge kopen
Ga naar de (grijze) dealer en pas beide modellen. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk binnen luttele seconden een voorkeur.
Je gaat toch niet aan de hand van een poll een horloge kopen
Ben echt niet de enige…die meermaals de PO hebben gehad en verkocht. Zou je toch oa moeten weten als je hier een tijdje rond hangt
PO is een topper, maar andere horloges ook dus wisselen we regelmatig…dat noemen we hier " flipperen". Zo weer wat geleerd
Heel simpel; flippergedrag!
Deze kring ik van mn vrouw en kids en zal om die reden een blijvertje worden.
Die had ik ook… Prachtklok!
Maak t nog ff makkelijker voor me idd…
Heb ze beiden gehad en zaten beide top!
Ik neig op dit moment naar de PO… Liefst zelfs naar mijn oude 42mm met oranje indices…
Zeker een hele mooie klok! Zelf heb ik meer met de andere kleurenvariant.
De Pelagos ook. Als ik me niet vergis had in de tijd dat de PO alleen n duikersextentie had en halve schakels met pinnen, had de Pelagos al zn sluiting met duikersextentie, toolloze fijnafstelling voor 3 posities/maten, en de 4e positie welke flexibel is door veren. Zo blijft het horloge strak om de duikpak zitten wanneer de pols krimpt en uitzet bij het duiken.
Daarmee imho de beste sluiting voor een duik horloge met metalen band.
Is er geen ruimte voor verbetering? Tuurlijk. De schild vormige inkeping aan de binnenzijde schuurt wat tegen mn pols en zorgt voor irritatie.
Met pushers erbij om de sluiting te kunnen openen, zit de band nog veiliger dicht. Dit omdat bv in de kleinste stand er hefboom effect is vd sluiting, waardoor het theoretisch nog steeds kan openflippen wanneer t ergens aan blijft haken.
Ik kon maar niet aan de blauwe tint wennen. Op je foto ziet ie er mooi marine blauw uit.
Maar in daglicht is het zo lichtblauw, dat t niet mn ding was. Voor de ouwe zwarte gegaan toen.
Beetje jammer, want ik vind donkerblauw icm grijs titanium 1 vd mooiste combi’s.
Ps…niet dezelfde PO btw
PO gen 1 45,5mm 2500C
PO gen 2 42mm
PO gen 1 42mm Oranje 2500D
PO gen 2 42mm
PO gen 1 42mm 2500D
Beide prachtige verschijningen! De wijzerplaat van die PO versie met 2500 uurwerk hierboven:
Voor mijzelf?
De Pelagos met manufactuur (MT5612?) uurwerk.
Prettige gangreserve (van bijna drie dagen).
Prachtige titanium behuizing (lichtgewicht, minder koud, behoorlijk krasbestendig).
Geniale vouwsluiting (fijnafstelling plus automatische oprek).
Snowflake wijzers.
Set omvat ook extra rubber band met duikextensie.
Leuke extra: vaak een gesprekstarter en begerige blikken in tegenstelling tot mijn Sub (116610LN).
Succes met je keuze!
Prachtige PO’s!
En mooi om te weten dat je allerfraaiste duiker een Tudor is …
Volgens velen hier op HF althans (ja, ook ik fan).
Die onderste is mooi.
Mijn keuze zou de PO zijn, die Tudor kan me niet bekoren…
…mag ik hem terug
Nog niet op uitgekeken en bovendien doodsbang dat als ik deze flipper, er nooit meer een vind in deze staat.