Plees

Verkoop van een Vostok aan @Plees
Snelle deal, aangenaam contact, snelle betaling!
Top!

1 like

@Plees Friso heeft mijn Seiko Kanagawa overgenomen. Contact was direct goed, prijs was snel geregeld én achteraf nog keurig een update met wristshot. Zoals het heurt dus!

1 like

Leren bandje verkocht aan @Plees , hij kwam hem zelfs nog even persoonlijk ophalen :+1:

1 like

Fijne deal met @Plees aka Friso, vriendelijke vent en betaald vlot!

1 like

Bandje overgenomen van Friso @Plees. Vlotte verzending en vriendelijke communicatie :+1:

1 like

Zoemende bij (stemvork) aan Friso @Plees verkocht. Prettige communicatie, snel betaald en berichtje bij ontvangst. Alles perfect :+1:

1 like

Vlotte deal met Friso gemaakt. Helemaal prima wat mij betreft en derhalve 🩴🩴🩴🩴🩴 slippers. Want 5 sterren zijn zo 2002.

1 like

Horloge verkocht aan @Plees.
Snelle en prettige communicatie, snelle betaald.
Goede afwikkeling van een foutje van mijnentwege.
Aanrader.
Bedankt en have fun met het horloge :wink:

1 like

Een Breil met een aparte uitstraling overgenomen van Friso, @Plees. Een snelle deal dankzij een leuke prijs en vlotte communicatie.
Bij het ophalen bleken meerdere raakvlakken: verbouwen, ruimtelijke beleving, koken en natuurlijk horloges, liefst met een smoel.
Op deze wijze is een horloge overnemen ook nog zeer leuk. :star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag horloge verkocht aan @plees.
Goede communicatie, snelle beslisser, kortom aanrader! :innocent:

1 like

Een horloge verkocht aan Friso @Plees.
Leuke deal, vlotte communicatie.
Een heel prettige ervaring!
Top :+1:

1 like

Fijne deal met @Plees , vriendelijke man , goede communicatie , snel afgerond .
Top !!!

1 like

Ook hier positieve ervaring met @Plees !

Helder communicatie, lekker duidelijk, geen problemen, erg prettig.

1 like

Mooie schroevendraaier verkocht aan @Plees/Friso “Maar wat nou als er bij mij een schroefje loslaat?” No worries, geen hond die het merkt :wink:. Prettige deal zo :+1:

1 like

Prima deal met @Plees :wink: snel betaald en afgehandeld. Veel plezier ermee. En tot de volgende :+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Een mooi Omega cadeautje van @Plees binnengekregen (hoogstpersoonlijk bezorgd zelfs). Vriendelijk, snel en respectvol. Top :+1:

1 like

Na een vlotte communicatie een zakje CapeCod aan @Plees verkocht.
De betaling werd snel geregeld en de communicatie verliep prettig.
Wat mij betreft een geslaagde transactie.

1 like

Een leuk boek overgenomen van @Plees . Zeer aangenaam contact met Friso. Bedankt!

1 like

Friso @Plees heeft voor mij een Omega box geregeld.
Nogmaals super bedankt voor de snelle service.
Hij is zeker een aanrader.

1 like

Vandaag heeft @Plees hoogstpersoonlijk het horloge komen brengen dat ik via het blauwe gedeelte heb gekocht. Het horloge was in zeer goede staat! Dank Friso, voor de fijne communicatie!

1 like